معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بلیتی که قبل از گرانی رزرو شده باشد مشمول افزایش قیمت نمی‌شود و هرگونه اقدامی در این زمینه تخلف است.

افزایش قیمت برای بلیت‌های رزروی اتوبوس تخلف است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق براتی در خصوص اعمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس برای بلیت‌های رزروی، این افزایش قیمت را تخلف دانست و گفت: بلیتی که قبل از گرانی رزرو شده باشد مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: غیرممکن است که بلیتی صادر و دوباره بخواهند از آن متمم دریافت کنند.

وی ضمن بیان این موضوع که افزایش قیمت شامل بلیت‌های صادر شده نمی‌شود، اضافه کرد: موضوع یک سر خالی بودن اتوبوس‌ها مسئله‌ای جداست و معمولا ۲۰ درصد افزایش قیمت برای سه روز آخر دهه پایانی صفر برای اتوبوس‌ها درنظر گرفته می‌شد.

براتی تصریح کرد: چنانچه امروز فردی اقدام به تهیه بلیت کند شامل حال این ۲۰ درصد افزایش قیمت می‌شود، اما اینکه یک هفته پیش بلیتی را تهیه و موقع سوار شدن به اتوبوس شامل افزایش شود، امری غیرقانونی است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی ضمن بیان اینکه این افزایش تنها شامل حال اتوبوس‌ها به دلیل یک سر خالی بودنشان می‌شود، خاطرنشان کرد: خودِ زائر هم راضی است که به جای اینکه یک شب مشهد بماند و هزینه اضافی متحمل شود، مقداری بلیت را گران‌تر تهیه کند.

وی ادامه داد: عصر امروز پایانه مسافربری بودیم و بازرسی می‌کردیم و تنها یک نفر اعتراض داشت.

براتی با اعلام اینکه در این مدت تخلفی در این خصوص گزارش نشده است، عنوان کرد: از ۲۰ تا ۳۰ صفر ۵۰۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: ۳ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۶۲۷ نفر زائر سواره بودند که از این تعداد ۴۹۴ هزار و ۱۸۹ نفری اتوبوسی، ۱۳۸ هزار و ۷۴۹ هوایی و ۲۲۳ هزار و ۸۴۴ نفر ریلی، ۲ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۴۵ نفر هم شخصی وارد مشهد شدند که البته آمار زائران سواره تا فردا صبح کمی تغییر می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.