خراسان شمالی- ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در هفت ماهه سالجاری، تردد ۵ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۱۸۰ دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده است.

 بیش از پنج میلیون خودرو وارد خراسان شمالی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: در این مدت، ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۴۳۳ دستگاه خودرو از استان خارج شده است. 

وی افزود: بر اساس اطلاعات  دریافتی از ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، حدود ۸۹.۷ درصد از خودروهای عبوری از استان در این مدت مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: بیشترین ترددها به ترتیب درمحور های شیروان – بجنورد و بالعکس و مسیر بجنورد – اسفراین وبالعکس ثبت شده است و  کمترین تردد در محورهای جاجرم – سنخواست و بالعکس و محور جاجرم – امیر آباد و بالعکس بوده است.

وی گفت: محور میامی- گرمه و بالعکس و نیز مسیر جنگل گلستان – چمن بید (رباط قره بیل) بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲  و ۱۸ تا ۱۹ به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.