خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از تحویل ۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان آسیب‌دیده از سیل و بارندگی فروردین امسال خبر داد.

تحویل ۵۰ واحد مسکونی به مددجویان سیل‌زده خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه بیش از سه هزار و ۴۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در سیل و بارندگی امسال آسیب دیدند، افزود: حدود ۲ هزار مسکن این خانوارها نیاز به تعمیر و بازسازی داشت که هم‌اکنون این پروژه‌ها در حال پایان است.

وی در ادامه اضافه کرد: ۱۹۰۰ واحد مسکونی مددجویان بااعتبار بیش از سه میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی ارسالی از مرکز تعمیر و بازسازی و تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به آسیب صددرصدی هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان نیز گفت: با هماهنگی بنیاد مسکن برای ۱۳۰۰ نفر از این خانوارها پرونده تشکیل‌ شده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ساخت ۹۸۵ واحد مسکونی برای مددجویان آغازشده است که از مجموع واحدهای در حال ساخت تاکنون ۵۰ واحد مسکونی شامل ۴۹ واحد روستایی و یک واحد شهری به خانوارهای آسیب‌دیده تحویل داده‌ شده است و ساخت باقی‌مانده واحدها ادامه دارد.

وی افزود: کمیته امداد خراسان شمالی تاکنون سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز به‌صورت بلاعوض برای ساخت منازل مسکونی مددجویان مساعدت کرده است.

وی یادآور شد: باقی‌مانده اعتبارات ساخت واحدها نیز از محل تسهیلات بنیاد مسکن و منابع دولتی در حال تامین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.