استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم حفظ روحیه مجاهدت بین مسئولان گفت: مسئولان نباید بگذارند روحیه عافیت طلبی جایگزین روحیه مجاهدت شود.

مسئولان باید روحیه مجاهدت را حفظ کنند

به گزارش قدس آنلاین ، مراسم استقبال از کاروان زائرین پیاده از مشهد تا کربلا صبح امروز در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

این کاروان که با ۷۴ روز پیاده روی لقب طولانی ترین پیاده روی اربعین را گرفته است امروز با استقبال پر شور مردم ولایت مدار مشهد به شهر خود بازگشت.

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در این مراسم گفت: هر چه اربعین مهم تر و پر شور تر می شود احساس می کنیم ظهور نزدیک تر می شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: پیاده روی به سمت کربلا از هرجا چه مشهد، چه نجف و چه هر جای دیگری تمرینی برای آمادگی ظهور است.

وی با اشاره به اینکه اربعین لرزه ای بر اندام دشمن انداخته است، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که پیاده روی تا حرمین ائمه مانور عزمت، اقتدار، قدرت و وحدت جهان اسلام است و الحمدالله که اهل سنت هم به این جریان پیوسته اند.

ماندگاری متذکر شد: خداوند به پیامبر گفته است که به همه جهانیان بگو که به دور خدا جمع شوند و این اربعین نمونه ای از چنگ زدن به ریسمان الهی است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: راهپیمایی اربعین نشان داد که اگر ما در سیاست با دولت عراق اختلاف نظر داشته باشیم ولی در مسئله اربعین متحد و ثابت قدم‌ هستیم.

وی با اشاره به لزوم روحیه مجاهدت بین مسئولان افزود: مسئولان به گوش باشند که اگر این اتحاد و ولایت مداری خدایی نکرده متزلزل شود دشمن به این سپاه طمع کرده و تفرقه ایجاد می کند.

ماندگاری ادامه داد: همه‌ی اقشار مختلف مردم باید مجاهدت کنند و نگذارند روحیه عافیت طلبی جایگزین شود.

استاد حوزه علمیه اظهار کرد: اگر زمزمه هایی می شنویم که با آمریکا سازش کنیم مشکلات حل می شود باید به تاریخ نگاه کنیم و ببینیم کدام کشور با سازش با امریکا مشکلاتش حل شده است؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.