سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: به تازگی با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان، تیم سر و شکل گرفته و تمرینات به صورت منظم برگزار می‌شود.

خداوردی: پیام مدعی نیست
به گزراش قدس آنلاین ، اکبر خداوردی ، در خصوص آمادگی تیمش پیش از آغاز نخستین دیدار پیام در سوپر لیگ والیبال ایران اظهار کرد: مشکلات خاصی داریم. بازی تدارکاتی نداشته‌ایم و برخی از بازیکنان هم به دلیل مشکلات مالی، در تمرینات تیم حضور نداشتند. برای حل مشکلات‌ روحی، روانی و برطرف کردن ضعف تاکتیکی نیاز به زمان داریم. از لحاظ بدنی هم عقب هستیم و هواداران باید حوصله به خرج دهند، چرا که زمان زیادی را از دست دادیم و حتی یک بازی تدارکاتی هم نتوانستیم برگزار کنیم. خوشبختانه در هفته دوم استراحت داریم و فرصت خوبی برایمان فراهم شده‌است.

وی در خصوص اضافه شدن بازیکنانی که به دلیل مشکلات مالی، در تمرینات پیام شرکت نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: با پرداخت بخشی از مطالبات، چند روز است که تمام بازیکنان کنار هم جمع شده‌اند. گرچه علوی قطعا جدا شده، اما احتمالا شریفات به پیام اضافه شود.

سرمربی پیام مشهد ادامه داد: بازیکنان 15 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند. از مسئولین می‌خواهم باز هم به این تیم کمک کنند، در حال حاضر همه مسئولین پیگیر جذب اسپانسر هستند تا مشکلات پیام حل شود.

خداوردی در خصوص دیدار پیام برابر قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ والیبال ایران عنوان کرد: شهرداری ورامین با حفظ شاکله خود، تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات کرده‌است. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و با شناختی که از شهرداری ورامین داریم، می‌خواهیم مقابل این حریف قدرتمند، خوب کار کنیم و از پیش‌بازنده نباشیم.

وی افزود: شهرداری ورامین تیم قابل احترامی است، بازیکنان خیلی خوبی دارد و هزینه خیلی خوبی هم کرده‌است. با جذب بازیکنان بزرگی مثل میرزاجانپور، قدرت این تیم نسبت به فصل گذشته چندین برابر شده‌است. در کنار او مجرد، غلامی، بابایی و پزشکی هم در این تیم حضور دارند و بی‌شک شهرداری جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

خداوردی تصریح کرد: در این فصل تیم خوب کم نداریم. پیام از سایر تیم‌های لیگ برتری حدودا دو ماه عقب است.

سرمربی پیام خراسان گفت: پیام را خیلی سریع جمع و جور خواهیم کرد، در بازی‌های آتی نشان خواهم‌داد که پیام رشد کرده و می‌تواند در لیگ بجنگد. پیام جزو مدعیان قهرمانی نیست و قول بیخودی نمی‌دهم. برای این تیم هزینه‌ای نشده و مدعی نیستیم، سایر تیم‌ها 40 تا 50 درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده‎‌اند، اما پیام تازه استارت زده و بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.