خرم‌آباد؛ محمود ثمینی، پیش از ظهر امروز در همایش هفته سلامت که در سالن کنفرانس اداره کل امور مالیاتی لرستان برگزار شد با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بسیار ارزشمند می‌باشند تا زمانی که هستند کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، گفت: شاخص‌های سلامت بسیار مهم هستند و باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرند البته این به معنای کم کاری نیست و بیشتر به واسطه ارزش بالای سلامتی است.

توجه بیشتر به شاخص‌های سلامت در جامعه

به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با اشاره به اینکه اگر در بحث بهداشت سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم و به معقوله آموزش اهمیت بیشتری دهیم سلامتی بیشتری در جامعه دیده می‌شود، افزود: اگر امکانات بهداشتی را همراه با آموزش صحیح به مردم منتقل کنیم می‌توانیم نیاز به درمان را به همین تناسب کاهش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  به هر شکل خانواده‌ها در معرض بیماری هستند اما باید تلاش کنیم دسترسی سالم و سریع در همه نقاط استان برائ همه مردم وجود داشته باشد، اظهار داشت: دولت اقداماتی بسیار مناسبی در بحث سلامت داشته است که بیمه اجباری سلامت نمونه بارز آن محسوب می‌شود بیمه اجباری همه اقشار جامعه را در برمی‌گیرد.
ثمینی با بیان اینکه سلامتی حق مردم است و خدمات مربوط به آن باید یکسان باشد، خاطر نشان کرد:  ما باید تلاش کنیم از مسیر آموزش همگانی و افزایش اطلاعات مردم در راستای پیشگیری از بیماری‌ها دور نشویم.

 
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه خیرین سلامت باید خانواده‌های با درآمد کم را شناسایی کنند و به بحث درمان آنها ورود جدی‌تری داشته باشند، گفت:  مبادا کم بودن درآمد باعث شود بیماری سلامت یک خانواده را تهدید کند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.