گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت خراسان رضوی، از بین نخبگان قرآنی در مشهد، اتاق فکری را تشکیل داده است.

راه اندازی اتاق فکر در اتحادیه قرآنی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ؛ شهر مشهد از ظرفیت های بالایی در راستای ترویج معارف قرآنی برخوردار است و فعالیت های قرآنی متعددی نیز از سوی آستان قدس رضوی، اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری استان در حال اجرا است، اما همچنان با افق های پیش روی در استان، بسیار فاصله دارد.

در این راستا، اتحادیه مؤسسات و تشکل های فرهنگی مردمی قرآن و عترت خراسان رضوی به منظور انسجام در فعالیت های قرآنی و پیشبرد اهداف، اقدام به تشکیل اتاق فکر کرده است.
حجت الاسلام حجت مجیدی، مدیرعامل اتحادیه گفت: با توجه به اینکه دستگاه ها و متولیان قرآنی در استان، جداگانه با سلیقه هایی متفاوت در حال فعالیت قرآنی هستند، اتحادیه قرآنی به منظور هم راستا کردن نگاه های قرآنی و دوری از دخالت سلیقه ها به تشکیل اتاق فکری در زمینه فرهنگی- قرآنی اقدام کرده است.
اتحادیه قرآنی برای نخستین بار است که این اتاق فکر را راه اندازی کرده است که متشکل از 12 نفر از آقایان و بانوان فعال و نخبه قرآنی بوده و هر هفته در جلسات حضور داشته و به ارائه نظرات و راهکارها می پردازند.
افرادی که در این اتاق فکر انتخاب شده اند، از دستگاه های اجرایی، همچنین افراد تأثیرگذار در میان مسئولان و نهادهای قرآنی هستند تا بتوانند با هم فکری و وحدت رویه فعالیت های قرآنی را در سطح استان رصد کنند.

ایکنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.