۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 676175

تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و سایپا قرار است در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هفته نهم باشگاه‌های کشور مقابل یکدیگر قرار گیرند.

سایپا و شهرخودرو؛ سه امتیازی حساس

به گزارش قدس آنلاین ، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا با برگزاری چند دیدار حساس در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود.

در یکی از این دیدارها قرار است تیم فوتبال شهرخودرو مشهد برابر سایپا در ورزشگاه شهدای کرج صف‌آرایی کند، رقابت دو تیم لیگ برتری که از هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

شهرخودرو پیش از این دیدار در دیدار خانگی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در برابر نفت مسجدسلیمان غافلگیر شد و با یک گل بازی را واگذار کرد تا از گردونه مسابقات کنار برود. شکستی که در آن بیش از هر چیز ناکامی و ضعف ستاره‌های عنابی‌پوشان به چشم می‌آمد.

در هفته هشتم لیگ برتر بازی دو تیم گل گهر و شهر خودرو در مشهد به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد تا پیش از پیش شهرخودرویی‌ها آماده کسب سه امتیاز این بازی حساس در کرج باشند.

تیم فوتبال سایپا هم در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی در جدول ندارد و با هشت بازی در رده دوازدهم قرار گرفته است، اما در هفته گذشته برابر با سپاهان اصفهان شاگردان صادقی آنالیز کاملی از بازی سپاهان داشته و در طول بازی با پرسینگ بالا راه‌های نفوذی سپاهان را بسته و نیروی هوایی سپاهانی‌ها را به خوبی کنترل کردند.

سایپا برابر سپاهان حریف دست و پا بسته‌ای نبود. شاگردان صادقی در فاز هجومی موقعیت‌های خوبی را خلق کردند، اما نتوانستند از آن بهره کافی ببرند. در فاز دفاعی نیز شاگردان صادقی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و با وجود آن که تحت فشار زیادی قرار داشتند، توانستند یک امتیاز شیرین را به خانه ببرند.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.