بندرعباس- سرانجام پس از ۷۲ ساعت تلاش و جستجو برای نجات جان دو صیاد هرمزگانی گمشده در آبهای عمان در محدوده شهرستان جاسک، این دو نفر پیدا شدند.

صیادان مفقود شده در دریای عمان پیدا شدند

به گزارش قدس آنلاین این دو صیاد اهل شهرستان سیریک، روز یکشنبه پنجم آبان ماه برای صیادی وارد محدوده دریای عمان در حوزه کوه مبارک جاسک شدند که پس از آن دیگری خبری از آنها نمی‌شود.

برخی شنیده‌ها از سوی منابع غیررسمی حکایت از آن داشت که قایق این دو صیاد دچار خرابی شده و به احتمال زیاد به دلیل شرایط جوی و دریایی و جریان شدید آب، به سمت آب‌های بین المللی شناور شده است.

از همان لحظه اعلام مفقودی این دو صیاد، ۳۰ شناور متعلق به مردم محلی، نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش و واحد جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان وارد عمل می‌شوند و تلاش‌ها برای نجات این دو صیاد تا شب گذشته همچنان ادامه داشت.

فرماندار شهرستان جاسک روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر پیدا شدن دو صیاد مفقوده شده در آبهای این شهرستان، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و اطلاع رسانی انجام شده به شناورهای عبوری، این دو صیاد شب گذشته پیدا شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

محمد رادمهر بیان داشت: این دو صیاد به دلیل اتمام سوخت شناورشان در دریا گم می‌شوند که توسط یک لنج عبوری در محدوده روستای گنگان جاسک نجات می‌یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.