شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بازداشت چند تن از مسؤولان و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی می‌باشد.

بیانیه شورای شهر مشهد در خصوص بازداشت چند تن از مسؤولان  شهرآرا

به گزارش قدس آنلاین، شورای اسلامی شهر مشهد  در بیانیه ای درباره  بازداشت چند تن از مسؤولان و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد مقدس اعلام کرد: شورای اسلامی شهر مشهد  در دو سال گذشته نشان داده در مبارزه با فساد دغدغه‌مند است و جدیت دارد و فساد ستیزی در سطح ملی و محلی را به عنوان اصلی اساسی و غیر قابل عدول برای اصلاح امور و زنده نگه داشتن امید در دل مردم لازم می‌داند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: تصویب و اجرای مصوبات متعدد در استقبال از شفافیت، راه‌اندازی سامانه فاش در انتشار اطلاعات شهرسازی ، پروژه‌ها و قراردادها، حمایت مادی و معنوی از گزارشگران فساد در مدیریت شهری که برای اولین بار در کشور تصویب شده و مورد تایید نخبگان و فعالان اجتماعی قرار گرفته است، نشان از همین عزم و اراده دارد. بر این مبنا؛ از هر گونه اقدام در مقابله با فساد در هر سطحی استقبال کرده و قدردان تلاش‌های برمدارعدالت وانصاف ودر چارچوب قانون می باشد. 

در انتهای این بیانیه عنوان شده است: شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بازداشت چند تن از مسؤولان و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی می‌باشد.

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.