همدان- مدیرکل نظارت برخدمات سازمان بیمه سلامت گفت : امروز۴۰ میلیون نفر افراد زیرپوشش سازمان بیمه سلامت هستند.

۴۰ میلیون نفر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین مهدی قنادی مدیرکل نظارت برخدمات سازمان بیمه سلامت ظهرچهارشنبه  در همایش بیمه سلامت به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار کرد:  با وجود نیروی کم در سازمان بیمه سلامت اما خدمات رسانی به بیمه شدگان قابل توجه بوده و امروز ۴۰ میلیون نفر  زیرپوشش هستند.

قنادی با بیان اینکه از ۴۰ میلیون نفر افراد زیرپوشش سازمان بیمه سلامت ۳۳ میلیون نفر دفترچه رایگان دارند خاطرنشان کرد: عدم توازن منابع و مصارف و تامین منابع پایدار همواره یک چالش بزرگ بوده تا اینکه با شکل گیری طرح تحول نظام سلامت اقداماتی در راستای بهبود عملکرد و ارائه خدمات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه افرادی فرصت طلب کمبودهای موردی را پیش می کشند اما خدمات قابل توجه است گفت: تاکنون ۹۹ درصد افراد خدمات را دریافت کرده اند و مشکلی نبوده است.

مدیرکل نظارت برخدمات سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه یکی از قدم های مهم استقرار سازمان الکترونیک است عنوان کرد: اجرای سامانه خرید خدمت و خرید دارو از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح استحقاق سنجی در ۶۰۵ بیمارستان اجرایی شده و به دنبال این هستیم در سایر بیمارستانها نیز اجرا شود افزود: در ۲۳۳ شهر طرح نسخه نویسی الکترونیک اجرایی شده است.

۱۹۰ پزشک متخصص و فوق تخصص خدمات بیمه سلامت می دهند

سعید فرجی نیزدر همایش بیمه سلامت همدان به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت و نیز اداره کل بیمه سلامت همدان جمعیت قابل توجهی را زیر پوشش دارند که این تعداد در کشور به ۴۰ میلیون نفر و در استان تقریبا یک میلیون نفر  است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ هزار و ۷۵۷ نفر جزو صندوق کارکنان دولت بیمه سلامت استان هستند خاطرنشان کرد: ۶۹ هزار نفر در صندوق سایر اقشار، ۶۲۷ هزار و ۲۰۶ نفر در صندوق روستائیان، ۱۶۴ هزار و ۶۱۲ نفر صندوق همگانی ، ۹ هزار و ۸۱۹ نفر صندوق ایرانیان عضو هستند که در مجموع ۹۹۶ هزار و ۸۰۷ نفر  می شود.

مدیرکل بیمه سلامت همدان با اشاره به اینکه ۱۱۱ نفر در استان خدمات بیمه سلامت را ارائه می دهند گفت:  ۷۸۰ مرکز درمانی به طور مستقیم طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند و  ۱۹۰ پزشک متخصص و فوق تخصص خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات در سه سطح ارائه می شود افزود: ۱۲۹ مرکز ارائه خدمات سلامت در سطح یک به روستائیان خدمات ارائه می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.