همدان- معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی است و پدافند غیر عامل در حفاظت از این سرمایه نقشی کلیدی دارد.

 نقش کلیدی پدافند غیر عامل در حفظ سرمایه

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان،مصطفی آزاد بخت در نشست تخصصی پدافند غیر عامل استان که با حضور معاون فنی سازمان پدافند غیر عامل تشکیل شد افزود :ما به واسطه اینکه در کشوری زندگی می کنیم که به خاطر استقلال همه جانبه و اینکه همیشه حرفی برای گفتن داریم همواره مورد تهدید دشمن خارجی هستیم و یکی از مواردی که ما را در برابر دشمن تقویت می کندو اجازه عرض اندام به دشمنان ندهیم پدافند عامل و غیر عامل است.

آزاد بخت خاطر نشان کرد: در حوزه پدافند غیرعامل برای حفاظت از سرمایه ها و نیروی انسانی باید به شکلی آمادگی داشته باشیم و بستر را طوری فراهم کنیم که کمترین آسیب را داشته باشیم.

معاون استاندار افزود: در بارندگی های گذشته دومین استان از نظر میزان بارندگی بودیم اما با پیش بینی خطرات احتمالی و اقدامات مورد نیز کمترین آسیب را داشتیم.

وی تصریح کرد : باید ضریب حفاظت و صیانت از سرمایه های انسانی و زیر ساخت ها افزایش دهیم.

در ادامه آزاد بخت افزود: یکی از اصول در پدافند غیر عامل بالا بردن تاب آوری در برابر مشکلات است و اینکه در کمترین زمان ممکن به حالت اولیه برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.