مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت از ایجاد امکان اعلام نظر شهروندان درخصوص رفتار پارکبانان از طریق تلفن همراه خبرداد.

ایجاد امکان اعلام نظر شهروندان درخصوص رفتار پارکبانان از طریق تلفن همراه / اطلاع رسانی آغاز محاسبه هزینه پارک حاشیه ای از نیم ساعت دوم با ارسال پیامک

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی اسدی دراین خصوص گفت: در راستای دستور شهردار برای افزایش رضایتمندی شهروندان، دو امکان جدید برای اعلام نظر درباره رفتار پاکبانان و اعلام آغاز نیم ساعت دوم پارک حاشیه ای از طریق پیامک و تلفن همراه محیا شده است.

وی افزود: بر این اساس شهروندانی که از طریق پارکبانان الیت اقدام به شارژ پلاک خودرو خود کنند، پیامک حاوی لینکی را دریافت خواهند کرد که از طریق آن می توانند نظر خود را نسبت به رفتار آنان اعلام کنند.

اسدی اضافه کرد: همچنین در اقدامی دیگر این امکان ایجاد شده است که با ورود به نیم ساعت دوم استفاده از پارک حاشیه ای الیت، پیامکی به مالک خودرو ارسال و به وی اطلاع داده می شود که نیم ساعت رایگان پایان یافته و از این پس استفاده از پارک حاشیه ای با هزینه محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت ادامه داد: شهروندان در صورت دریافت پیامکی که شماره پلاک خودرو درج شده در آن با پلاک خودرو آنها مغایرت دارد موضوع را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۰۳۰۰۰ اعلام تا نسبت به اصلاح شماره پلاک خودرو در سامانه اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.