رئیس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز احتمال بارش تگرگ در مناطق کوهستانی وجود دارد، از احتمال بارش اولین برف پاییزی در هفته آینده خبر داد و گفت: از دوشنبه هفته آینده، با افت شدید دما و یخبندان در استان، برای نواحی مرتفع و کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود.

اولین برف پاییزی در راه خراسان رضوی/ پیش بینی سیلاب و آب گرفتگی برای ۱۰ شهر استان

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قائنی پور  گفت: بیشترین بارش خراسان رضوی طی شب گذشته در جغتای با ۴.۶ میلیمتر گزارش شده و این در حالی است که در ایستگاه فرودگاهی مشهد ۰.۳ میلیمتر ثبت شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز انتظار بارش‌های شدیدتری را در سطح استان داریم، اظهار کرد: بارش‌ها در نیمه جنوبی به شکل رگباری است و احتمال آبگرفتگی در شهرهای تایباد، خواف، فریمان، تربت جام، تربت حیدریه، جنوب سبزوار، طرقبه شاندیز، نیشابور و بخش‌هایی از مشهد وجود دارد.

وی ادامه داد: داخل ایستگاه‌ها آمار بارشی شب گذشته در حد رواناب نبوده، اما طبق گزارش‌های میدانی که تلفنی به ما اعلام شد در مناطق نوار شرقی مانند صالح‌آباد تربت جام، بارش‌ها سنگین و همراه با تگرگ و رعد وبرق بوده است.

قائنی پور با بیان اینکه حداکثر دمای مشهد امروز به ۱۶+ درجه سانتیگراد می‌رسد، متذکر شد: شب گذشته چناران با دمای ۵+ درجه و تایباد با ۲۶+ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز احتمال بارش تگرگ در مناطق کوهستانی وجود دارد، از احتمال بارش اولین برف پاییزی در هفته آینده خبر داد و گفت: از اواسط هفته آینده، با افت شدید دما در خراسان رضوی در نواحی مرتفع و کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی متذکر شد: این کاهش شدید دما از روز دوشنبه رخ می‌دهد به طوری‌که دمای مناطق مختلف استان به زیر صفر درجه می‌رسد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.