رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد گفت: در این فصل هم هیچ افزایش قمیتی در هیچ نوع کالایی نخواهیم داشت و معمولا اکثر شرکت ها با برگزاری جشنواره های فروش و تخفیف بازار را کمی تکان خواهد داد.

بازار لوازم خانگی با تخفیف وحراج رونق میگیرد/هیچ افزایش قیمتی درهیچ لوازم خانگی نداریم/احتمال افزایش چند درصدی قیمت بخاری

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: در شرایطی که شهروندان مشهدی از وضعیت بازار لوازم خانگی شاکی هستند ، رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد وضعیت این بازار را عادی اعلام می کند.

در همین خصوص رضا رزقیان مقدم در خصوص وضعیت بازار لوازم خانگی با شروع ماه ربیع الاول به قدس آنلاین گفت: با توجه به اینکه مشهد یک شهر مذهبی است و مردم و همشهریان از خرید کالاهای اساسی در این ایام ممانعت می کنند معمولا در این ایام وضعیت بازار کمی دچار رکود می شود ولی هر ساله با اتمام ماه محرم و صفر مراجعه شهروندان برای خرید بیشتر می شود و همین عامل باعث رونق بازار می شود.

رزقیان افزود: امسال در این زمان هم هیچ افزایش قمیتی در هیچ نوع کالایی نخواهیم داشت و معمولا اکثر شرکت ها با برگزاری جشنواره های فروش و تخفیف بازار کمی تکان خواهد خورد و خرید و فروش رونق خواهد گرفت این درحالی است که هیچ کمبودی در هیچ نوع از کالاها وجود ندارد ، ولی متاسفانه به خاطر نداشتن نقدینگی تقاضا خیلی زیاد نیست.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد گفت: ولی در همین جا اعلام می کنیم که از امروز با برگزاری جشنواره های فروش بازار در سطح وسیع آماده خدمت رسانی به مشتریان و متقاضیان است و من امیدوارم بتوانیم محیط خوبی را برای خرید مردم فراهم کنیم.

وی افزود: با شروع فصل سرما به جز چند درصد آنهم در کالای خاصی مثل بخاری که شیشه اش تعریف ارزی دارد و وارداتی است در هیچ گونه دیگر از هیچ کالایی افزایش قیمتی نداریم.


انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.