البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مرکز استان البرز ضمن درخواست از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: بهتر است جلوی موازی کاری در اصناف مرتبط با پوشاک گرفته شود و بجای آن که تولیدکنندگان و کسبه با ۳ اتحادیه مختلف سروکار داشته باشند ضمن ادغام آن ها امور خود را در یک اتحادیه پیگیری کنند.

دست فروشان ساماندهی شدند

میراسماعیل صدیق اظهار کرد: بنده به عنوان متولی صنف فروشندگان پوشاک تلاش می کنم تا با کلاس های آموزشی و بازرسی مکرر از عرضه البسه غیرمتعارف جلوگیری شود اما مشخص نیست که طراحی مد و لباس در کرج برعهده کدام نهاد است.

وی با بیان این که با موازی کاری نمی توان پاسخگوی نیاز فرهنگی جامعه بود گفت: برای مثال در حوزه لباس باید متولی طراحی، تولید و عرضه پوشاک مشخص باشد تا در راستای آن بتوان از عرضه اجناس نامتعارف جلوگیری کرد و جهت احقاق اهداف فرهنگی گام برداشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج از ساماندهی دستفروشان خبرداد و گفت: دستفروشان حد فاصل میان میدان شهدا تا چهارراه طالقانی ساماندهی شده اند و دستفروشان میدان کرج تا میدان شهدا نیز بزودی جمع آوری و ساماندهی خواهند شد.

صدیق در پایان ضمن حمایت از تولیدات داخلی گفت: خوشبختانه دیگر اجناس خارجی به ثبت نمی رسند و بخش عمده بازار را محصولات باکیفیت ایرانی تشکیل داده است که در این راستا اعتقاد داریم با مشخص کردن متولیان مشخص برای صنعت پوشاک می توان کالاهای بهتر و در شأن جامعه ایرانی اسلامی را عرضه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.