البرز- ملی پوش البرزی ورزش سه گانه ضمن اشاره به آخرین وضعیت این رشته در استان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر ورزش سه گانه البرز با رشد و توسعه محسوسی همراه بوده و ورزشکاران البرزی همواره جزو برترین های کشور هستند.

توسعه ورزش سه گانه البرز در گرو تجهیزات است

محمد جواد کریمی که در ۲۱ سالگی یکی از نمایندگان البرز در تیم ملی ورزش سه گانه است اظهار کرد: بدون شک اگر تجهیزات سخت افزاری البرز به مانند سایر استان ها باشد حرف های زیادی در سطح ملی خواهیم داشت اما از آنجا که این رشته جزو ورزش های پر هزینه است به تبع در استان با مشکلات سخت افزاری مواجه هستیم.

وی با بیان این که هزینه تجهیزات هر ورزشکار سه گانه بیش از ۳۰ میلیون تومان است گفت: سه رشته دوومیدانی، دوچرخه سواری و شنا  در ورزش سه گانه جای گرفته و طبیعتاً هر بخش از آن ها با هزینه هایی همراه است که در مجموع هر ورزشکار برای داشتن لوازم استاندارد باید بیش از ۳۰ میلیون هزینه کند.

ملی پوش البرزی تیم ملی ورزش سه گانه تصریح کرد: اغلب ورزشکاران استان با مشکل نبود تجهیزات دست و پنجه نرم می کنند و این در حالی است که مهم ترین آن ها دوچرخه است که به چالشی بزرگ برای استان البرز تبدیل شده است.

کریمی که به رتبه پنجم رقابت های کشوری قم در ماه گذشته دست یافته در خصوص تفاوت سایر ورزشکاران گفت: با همت هیئت ورزش سه گانه استان البرز دوچرخه ای برای من تدارک دیده شد تا بتوانم در این مسابقات شرکت کنم در حالی که اختلاف وزن بین دوچرخه من و سایر استان ها ۱۰ کیلوگرم بود که بدون شک همین ثقیل بودن دوچرخه مانع ایستادن البرز بر روی سکو بود.

وی با درخواست از مسئولین ورزش البرز گفت: ورزشکاران سه گانه درخواست خاصی ندارند و فقط در صورت وجود دوچرخه سبک و باکیفیت می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند چرا که به لحاظ جسمانی و فنی در شرایط ایده آل قرار دارند و تنها از نبود امکانات رنج می برند.

ملی پوش البرزی ورزش سه گانه ایران با اشاره به آخرین وضعیت خدمت سربازی خود گفت: بزودی به خدمت مقدس سربازی اعزام می شوم و از این فرصت استفاده می کنم تا باتوجه به فراغت از کار و تحصیل تنها به انجام تمرینات خود بپردازم.

کریمی رسیدن به جایگاه قهرمانی در مسابقات بین المللی را مهم ترین هدف خود عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم اما باید پذیرفت که بدون وجود تجهیزات سخت افزاری نمی توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی ضمن قدردانی از هیئت ورزش سه گانه استان البرز گفت: آقای رضاخانی در حد توان همواره حامی ورزشکاران بوده و اخیراً با رایزنی های خود پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی را در اختیار ورزشکاران سه گانه قرار داده است.

ملی پوش البرزی سه گانه ایران تصریح کرد: موفقیت البرز در ورزش کشور مستلزم حمایت همگانی در استان است و امیدواریم تمامی نهادهای مربوطه با تعامل و برطرف کردن برخی چالش ها به توسعه ورزش استان کمک کنند.

کریمی در پایان به نقش مهم مربی خود در زندگی حرفه ای اش اشاره کرد و گفت: استاد رحیم قهرمانی در زندگی ورزشی من نقش بسزایی داشته و ضمن تقدیر از این مربی امیدوارم با بوجود آمدن بستر مناسب ایشان و سایر مربیان بتوانند ملی پوشان بیشتری را از البرز به ورزش کشور معرفی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.