زنجان-وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه تعداد دو هزار واحد تولیدی که راکد بوده و مشکل بازاریابی داشتند امسال وارد چرخه تولید خواهند شد افزود: بسیاری از ظرفیت واحدهای تولیدی ما خالی است.

۲۰۰۰واحد تولیدی در کشور به چرخه تولید باز می گردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین :رضا رحمانی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو زنجان در جمع خبرنگاران گفت:  امسال راهبرد و برنامه محوری وزات صمت، رونق تولید است.

وی به اهداف وزارت صمت در خصوص کاهش واردات اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته ۳۱ درصد کالاهای مصرفی وارداتی در کشورکاهش داشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اذعان به اینکه در زمان جنگ اقتصادی توسعه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اشتغال بسیار مهم است یاد آور شد: یکی از محورهای اصلی کار این وزارتخانه، حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان است و اگر بخواهیم صنعت کشورمان رشد و با دنیا رقابت کند، باید از مسیر دانش وارد شد.

وی افزود: بیش از  ۱۰ محور اساسی برای خودروسازی و قطعه‌سازی تدوین شده تلاش  ما بر ،این است که خودرو سازبه قطعه‌ساز جهانی وصل شودو محصولات قدیمی از خط تولید خارج شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت ایران ترانسفو بعنوان شرکت پیشرو که مسیر تعالی را طی می کند یاد کرد و افزود: امروز در اوج موفقیت و افتخار هستیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.