زنجان- استاندار زنجان گفت:با حضور رئیس جمهور و در آینده نزدیک از هفت واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال بهره برداری می شود.

۱۰هزار میلیارد ریال در بخش صنعت سرمایه گذاری شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:فتح الله حقیقی  استاندار زنجان در مراسم آغاز به کار نیروهای جدید شرکت ایران ترانسفو و ترانسفورماتور سازی زنگان افزود: هفت واحد صنعتی نیز با حجم سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال در استان در دست راه اندازی است که برای افتتاح آنها در آینده نزدیک از رئیس جمهوری دعوت شده است.

وی با تاکید برلزوم به کار گیری نیروهای بومی در استان اظهار داشت: از صاحبان واحدهای تولیدی خواسته ایم از نیروهای ۱۰۰درصد بومی در این واحدها استفده کنند مگر اینکه نیروی متخصص مورد نظر آنها در استان وجود نداشته باشد.

حقیقی گفت: برای رصد استفاده از نیروهای بومی، کمیته رصد اشتغال تشکیل شده است که یکی از ماحصل فعالیت این کمیته ورود ۲۰۰ نفر از زنجانی ها به شرکت ایران ترانسفو است.

وی افزود: واحد تولیدی بعدی که مقرر شده ۵۰۰ نفر نیروی بومی جذب کند تا کنون ۲۵۰ نفر را با مصاحبه جذب کرده است و امیدواریم بقیه را هم ظرف ماه های آینده جذب کند تا جشن آغاز به کار را در آنجا هم برگزار کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه واحدهای تولیدی در استان دسته بندی شده اند، یادآورشد: واحدهای بدون مشکل رصد می شوند تا مشکلی نداشته باشند و مسایل واحدهای مشکل دار بررسی و رفع می شود.

بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو نیزدر ادامه  گفت: در حوزه تامین مواد اولیه با تشدید شرایط تحریم منابع جدیدی شناسایی و برای مدت زمان زیادی ذخیره  شده است.

ظهیری با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته تولید و تحویل ابرترانسفورماتور  انجام شد، اضافه کرد: علاوه‌ بر آن طراحی ابرترانسفورماتور جدید برای نخستین بار و طراحی و تولید ترانسفورماتور هوشمند توزیع برای جلوگیری از سرقت ترانس، نیز انجام شد.

وی همچنین از نوسازی ماشین‌آلات، خریداری ماشین‌آلات تولید و افتتاح سه خط تولید جدید در سال‌جاری خبر داد و گفت: سال گذشته نیز بحث  تقویت روند فروش ثبت رکورد و رشد فروش انجام شد.

ظهیری از خودکفایی شرکت ایران ترانسفو در خصوص روغن ترانسفور ماتور خبرداد و گفت: پس از ۴۵ سال واردات این محصول در کشور محقق شد.

مدیرعامل شرکت ترانسفو از تولید قطعات ترانسفورماتورهای قدرت، فوق توزیع خبردادو  اضافه کرد: امروز نیز بزرگترین آزمایشگاه تست ترانسفورماتور در ایران و دومین در منطقه راه‌اندازی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.