ایلام - رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان ایلام گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و مجامع عمومی ممنوع است.

تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین؛ یوسف امیدی اظهار داشت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حق تبلیغ در کانال، گروه، سایت‌های مجازی و همچنین مجامع عمومی چون مراسم‌های ختم یا جشن را ندارند.

وی افزود: اما با توجه به فرصت اندک رسمی تبلیغات به مدت یک هفته، برای اینکه تنور انتخابات گرم و فضای جامعه انتخاباتی باشد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب نشست‌های خانوادگی و در منازل شخصی اجازه تبلیغات دارند.

امیدی با اشاره به برگزاری نشستی در خصوص این موضوع با حضور دادستان ایلام و رئیس پلیس فتا، یادآور شد: به داوطلبانی که خود یا هوادارانشان اقدام به تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و مجامع عمومی کنند ابتدا تذکر داده شده و سپس در صورت تکرار از طریق پلیس فتا با آنها برخورد می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تاکنون به ۲ نفر از دواطلبانی که خود یا حامیانشان در فضاهای مجازی اقدام به تبلیغات کرده بودند تذکر داده شد که از تکرار این تخلف اجتناب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.