ائمه جمعه خراسان رضوی ضمن گرامیداشت روز استکبارستیزی و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی، نسبت به عملکرد ضعیف مدیران شهرستانی و استانی در حل مشکلات مردم انتقاد کردند

۱۳ آبان حلقه اتصال استکبارستیزی است
به گزارش قدس آنلاین ، ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی در خطبه‌های نمازجمعه امروز، ضمن گرامیداشت روز استکبارستیزی و لزوم آگاهی بخشی مردم از جنایات آمریکا، از مردم دعوت کردند در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضور پرشور داشته باشند. 

ائمه جمعه خراسان رضوی همچنین نگاهی به مشکلات مردم در شهرستان‌های مختلف داشتند و نسبت به حل این مشکلات، به مسؤولان تذکر دادند.

چرا جاده بردسکن به شادمهر هنوز تکمیل نشده است؟

امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامیداشت آغاز امامت مهدی موعود (عج)، به انتقاد از عملکرد مدیران این شهرستان در تکمیل پروژه ۲ بانده شدن جاده بردسکن به شادمهر گفت: این پروژه یکی از مصوبات دوره نهم ریاست جمهور است که تاکنون از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار نشده است.

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی تصریح کرد: این محور تاکنون جان ده‌ها تن از هموطنان را گرفته است، اما به تکمیل آن توجهی نمی‌شود.

امینی با بیان اینکه مدیران کل یا مدیران کشوری در حوزه راه و شهرسازی با سفر به این شهرستان قول‌های متعددی را در طول ده سال اخیر داده‌اند گفت: به هیچ یک از این قول‌ها جامعه عمل پوشیده نشده است.

وی افزود: مدیران باید در مواجه شدن با خبرنگاران آنان را جوگیر نکند و مطالبی را بیان کنند که برای آنان تعهد آور نباشد.

خطیب جمعه بردسکن ضمن تقاضا از مدیران استانی و نیز شهرستان خواست موضوع دو بانده شدن محور بردسکن به خلیل آباد را با جدیت دنبال کنند تا دگر بار شاهد تصادفات جاده‌ای که اخیراً جوان حافظ قرآن را از دست دادیم، نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، گفت: مدیران و دیگر متولیان به جهت کار تبلیغاتی خود هم تعدادی دستگاه‌های سنگین در بردسکن و یا دیگر قطعات این محور بکار گیری خواهند نمود تا جلب توجه برای همشهریان باشد.

امینی در ادامه با تقدیر از فرماندار شهرستان و متولیان شرکت گاز در اجرای طرح گازرسانی به ۱۳ روستای کوهپایه‌ای که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، افزود: علی رغم مشکلات دولت اجرای طرح‌های گازرسانی و نیز آبرسانی به سطح روستاهای شهرستان مورد تقدیر است که امید است در اجرای این طرح‌ها تسریع به عمل آید.

امام جمعه بردسکن نیز از عدم روکش آسفالت جاده بردسکن به سبزوار که علی رغم قول داده شده می‌بایست در مهر ماه سال جاری انجام می‌شد، اظهار گله‌مندی کرد و افزود: مدیران قولی را بدهند که بتوانند عملی کنند.

وی از عدم توجه به کمربندی این شهرستان که بیش از ۱۵ سال است همچنان راکد و نیمه تمام مانده است از مدیران مربوطه انتقاد و اظهار ناامیدی کرد.

امینی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ماه، یاد اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی را گرامی داشت و شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را تسلیت گفت.
در ۱۳ آبان بخشی از تاریخ ایران رقم خورده است.

آمریکا نقطه امنی در منطقه ندارد

امام جمعه تایباد با دعوت از مردم ولایت مدار این شهرستان برای شرکت د. رراهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: سیزدهم آبان یکی از روزهای به یاماندهی انقلاب اسلامی است ومردم تشیع وتسنن شهرستان تایباد با حضور درراهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی را به دهان استکبار جهانی خواهند زد.

حجت الاسلام حسین ملکی ابرده با اشاره به قدرت ایران اسلامی درهمه جای جهان وبه ویژه استکبار ستیزی امت اسلامی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهداء فکر انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است وانقلاب اسلامی خاری است درچشم دشمنان اسلام وهمه دشمنان بدانند که با اشاره ایران اسلامی هیچ نقطه امنی برای آنان باقی نمی‌ماند.

وی با بیان دستاوردهای مهم یوم الله ۱۳ آبان ادامه داد: ۱۳ آبان روز ایستادگی امام راحل عظیم الشان (ره) علیه قانون ننگین مصونیت مستسشاران آمریکایی در ایران بود که حضرت امام (ره) در مقابل این قانون ننگین ایستاده وآمریکای جهانخوار را ذلیل کرد.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به هفته وقف در کشور اظهارداشت: وقف یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که مورد تاکید ائمه اطهار (ع) وبزرگان دین است ودارای اثرات وبرکات معنوی فراوانی در سطح جامعه اسلامی است که باید درجامعه اسلامی گسترش پیداکند.

ملت ایران حق دارد نسبت به امریکا بی اعتماد باشد

امام جمعه گناباد نیز با بیان اینکه ملت ایران حق دارد که نسبت به امریکا بی اعتماد باشد و شیطان بزرگ بنامد، اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور جنایت رژیم آمریکایی ایران در به خاک و خون کشیدن دانشجویان و دانش آموزان است.

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسبت در ادامه سخنرانی خود فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) یازدهمین ستاره آسمان امامت و و لایت را تسلیت و آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) را تبریک گفت و بیان کرد: امام عسکری (ع) مهمترین وظیفه شیعیان را در دوران غیبت پیروی از مراجع عظام اعلام کردند البته مرجعی که اولا باید خود را از دنیا پرستی و گناه حفظ کند و ثانیا حافظ دین باشد.

امام جمعه گناباد با گرامیداشت روز ملی استکبار اضافه کرد: تاوقتی خوی استکباری در سران آمریکا باشد نه تنها مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت بلکه فریاد مرگ بر آمریکا در فضای ایران همواره طنین‌انداز خواهد بود.

وی افزود: این شیطنت‌ها و توطئه‌ها اختصاص به ایران ندارد بلکه در هر کجای جهان فتنه و خون ریزی و جنگی وجود دارد دست آمریکائی‌ها و مزدورانش دیده می‌شود.

۱۳آبان حلقه اتصال استکبارستیزی است

امام جمعه خواف در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت امام حسن عسگری (ع)، بیان کرد: نباید از سالروز شهادت این امام بزرگوار به سادگی گذر کرد چراکه ایشان به نوعی زمینه‌ساز غیبت امام زمان (عج) را فراهم کرد که فرمایشات امام حسن عسگری (ع) پیرامون این موضوع مهم نیز بسیار حائز اهمیت است

حجت‌الاسلام سیدذبیح‌الله شمسیان با گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حوادث تاریخی پیش آمده در این روز را حلقه‌های متصل به یکدیگر دانست و گفت: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همگی در امتداد یکدیگر یعنی پیروزی انقلاب و قطع دست آمریکای جنایتکار بودند که اسناد خیانت و جاسوسی آن از همان محل سفارت آمریکا کشف و آشکار شد

وی ادامه داد: امروز ملت ایران به خود می‌بالد، که بر اساس مبانی دینی و انقلابی خود و به تبعیت از مقام معظم رهبری توانسته پوزه آمریکا را به خاک بمالد و این موارد راهپیمایی ۱۳ آبان و این یوم الله را بیش از پیش پر اهمیت کرده است و ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ جنایات آمریکا را خواهند داد.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.