رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به دستاورد هیچ برجام یادآورشد: روزی که ملت ایران با امریکا سازش کند یا ما تغییر ماهیت داده ایم یا آمریکایی‌ها چرا که نظام اسلامی مکتب نورانی و وحیانی است که خدا محور است و نقطه اشتراکی با نظام‌های دست ساخته غربی ندارد.

روزی که ملت ایران با آمریکا سازش کند یا ما تغییر ماهیت داده‌ایم یا آمریکایی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر برگزار شد، گفت: پیشینه انقلاب اسلامی از مبارزات ۲۵۰ ساله اهل بیت (ع) است، چرا که ائمه هدی به دنبال ایجاد حکومت نبوی علوی بودند، اما در هیچ دوره‌ای چنین اتفاقی نیفتاد و سال‌های طولانی حکومت به دست جباران اداره می‌شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: حکومت به تعبیر تفسیر المیزان اصل مورد پذیرش همه است، خدای متعال از همین خاندان و مکتب امامت مرد بزرگی را که ۱۳ آبان را به نام او می‌شناسیم برگزید که حرکت و خروش او را از قبل سال ۴۲ می‌شناسیم.

وی افزود: در دورانی که تبلیغ می‌شد دین افیون توده‌ها است، انقلاب با رهبری امام با تفسیر جدید از آموزه‌های دین انقلاب را به ثمر نشاند، انقلابی که می‌بینیم با چه سختی‌هایی به ثمر نشست انقلابی که با وجود ناملایمات مستکبران به بار نشست.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به محکوم کردن انقلاب توسط شوروی و آمریکا، اذعان کرد: دلیل این محکومیت آن بود انقلاب اسلامی ماهیت جدایی از ماهیت سوسیالیستی شرق و بر گرفته از دین است یعنی ذات و محتوای او نه نظام سرمایه داری غرب را می‌پذیرد نه با نظام سوسیالیستی شرق سازش دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هژمونی مسلط غرب را به چالش کشید، ابراز کرد: نقطه قوت انقلاب اسلامی این است که ماهیتی الهی دارد و مکتب‌های دست ساخته بشری را به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بر معاهده استعماری وست فالیا کشید و یکی از مظاهر مبارزه جدی ملت ایران به رهبری امام ۱۳ آبان ۵۷ را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: امروز عده‌ای با سخنان امام خمینی (ره) که از اصول قطعی استکبارستیزی و نفی سلطه است مخالفت می‌کنند و به اسم تحریم با علاقه فراوان میل به مذاکره دارند و گمان می‌کنند راه برون رفت مشکلات اقتصادی دست سپردن به امریکاست و بدون توجه به ظرفیت‌های داخلی نگاه به بیرون دارند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به دستاورد هیچ برجام یادآورشد: روزی که ملت ایران با امریکا سازش کند یا ما تغییر ماهیت داده ایم یا آمریکایی‌ها چرا که نظام اسلامی مکتب نورانی و وحیانی است که خدا محور است و نقطه اشتراکی با نظام‌های دست ساخته غربی ندارد.

وی ادامه داد: دشمن هرگز این خواب آشفته اش تعبیر نخواهد شد که با او سازش داشته باشیم، امروز ایران اسلامی با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری به کانون مبارزه با استکبار تبدیل شده که یکی از مظاهر همین قدرت نرم همایش مقتدرانه شیعه در اربعین امام حسین (ع) است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: هیچ حادثه امنیتی چه در مسئله شهادت امام رضا (ع) و زائر ایرانی در اربعین گزارش نشده و من از این جایگاه از همه کارکنان نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که با خدمت صادقانه اقتدار را بر رافت اسلامی همراه کرده اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.