معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از ایجاد مسیرهای دوچرخه در ۴ بوستان سطح شهر و رکاب زنی حدود ۷ کیلومتری در این بوستان ها خبر داد.

ایجاد مسیر ۷ کیلومتری دوچرخه سواری در بوستان های مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی گفت: شهرداری مشهد در راستای تأمین سلامت عمومی و ایجاد روحیه نشاط در میان شهروندان، همچنین حضور زائران در این شهر اقدام به برنامه ریزی و ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری در سطح برخی بوستان‌های سطح  شهر کرده است.

وی تصریح کرد: بوستان وکیل آباد بوستان خورشید، بوستان صد متری و بوستان بهار از جمله بوستان هایی هستند که برای احداث مسیر ویژه دوچرخه در نظر گرفته شده اند.

وی افزود: طول مسیر دوچرخه سواری در بوستان وکیل اباد حدود ۸۰۰ متر و عرض آن ۲ متر در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اواسط آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد، علاوه بر این مسیر پیش بینی شده برای تردد دوچرخه در بوستان خورشید با ۲۲۰۰  مترطول و عرض ۲ متر طراحی شده، که پیش بینی می شود تا پایان ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.

یعقوبی درخصوص مسیر دوچرخه سواری در بوستان صد متری فاز یک؛ حد فاصل خیام تا ابوطالب و فاز دو؛ حدفاصل ابوطالب تا میدان امام حسین(ع) نیز افزود: مسیر دوچرخه سواری در این بوستان در محدوده فاز اول، به طول ۱۳۰۰ متر و در محدوده فاز دوم به طول ۲۲۰۰ متر اجرا شده است، شهروندان عزیز می توانند در این مسیرها تا یک ماه دیگر رکاب زنی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد به ایجاد مسیر دوچرخه در بوستان بانوان بهار اشاره کرد و گفت: مسیر دوچرخه ویژه بانوان نیز به طول ۴۲۰ متر احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.