۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 676416

شبکه نمایش، این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از «هیو جکمن» را دربخش صحنه‌گران (مرور آثار) پخش می‌کند.

مرور پرونده «هیو جکمن» در شبکه نمایش

به گزارش قدس آنلاین، این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از «هیو جکمن»، در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) پخش می‌شوند.

هیو مایکل جکمن، بازیگر استرالیایی است. او در دوران کودکی علاقه شدید خود را به بازیگری نشان داد و با تشکیل گروه‌های کوچک تئاتری در مدارس و حضور در نقش اصلی این نمایش‌ها نشان داد که می‌تواند علاقه‌اش را دنبال کند و خیلی زود پیشنهاد بازی در مجموعه تلویزیونی «کوره لی» ( ۱۹۹۵ ) را دریافت کرد که این مجموعه اتفاقی نو در زندگی حرفه‌ای جکمن محسوب می‌شد. پس از این مجموعه تلویزیونی و حضور در چندین نقش کوچک دیگر در مجموعه‌های اینچنینی، ستاره اقبال هیو جکمن بالاخره در سال ۱۹۹۹ درخشید چرا که در این سال بریان سینگر از او درخواست کرد تا نقش اصلی فیلم مردان ایکس را ایفا کند و همین نقش هیو جکمن را مبدل به ستاره کرد.

شخصیت ولوورین خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین قهرمانان سینما مبدل شده و شهرت هیو جکمن به واسطه حضور در این نقش، هر روز بیشتر شد. او بیشتر برای بازی طولانی مدتش در نقش ولورین در سری فیلم‌های «مردان ایکس» شهرت دارد که برای آن رکورد جهانی گینس طولانی‌ترین حضور در نقش یک ابرقهرمان سینمایی را دریافت کرد.

همچنین برای نقش‌های اصلی‌اش در کمدی-رمانتیک کیت و لئوپولد، فیلم اکشن-ترسناک ون هلسینگ، درام علمی-تخیلی حیثیت (پرستیژ)، درام رمانتیک تاریخی استرالیا، نسخه سینمایی بینوایان، معمایی مهیج زندانیان و موزیکال بزرگ‌ترین شومن٬ تحسین فراوان منتقدان را برانگیخت.

فیلم‌های «ادی عقاب آسمان‌ها »، «نبرد پولادین»، «حیثیت»، «زندانیان»، «استرالیا»، «کیت و لئوپولد» و «اره ماهی» آثاری هستند که با بازی این بازیگر، به ترتیب از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ آبان‌ماه ، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح روز بعد باز پخش می‌شوند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.