جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام با تساوی مقابل ماشین‌سازی و البته خراب شدن پنالتی علیپور چنگی به دل نزد.

حمید رضاعرب/

جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام با تساوی مقابل ماشین‌سازی و البته خراب شدن پنالتی علیپور چنگی به دل نزد. برای بازیکنان هم شور و شوق چندانی نداشت. در این بین بیرانوند در مورد علت خراب شدن این جشن حرف‌های جالبی می‌زند که در زیر آن‌ها را با هم می‌خوانیم.

*موقع دریافت کاپ قهرمانی سوپر جام شور و شوق جشن‌های قبلی را نداشتید.

برای ما جشن به خوبی برگزار نشد، چون همه ناراحت بودیم. دو امتیاز مهم را از دست دادیم و طبیعی بود که حال و هوای قهرمانی نداشته باشیم. تعداد زیادی از تماشاگران هم رفتند و این برای نخستین بار بود که برای جشن قهرمانی نماندند.

*یعنی اگر پیروز می‌شدید برای جشن قهرمانی برنامه خاصی داشتید؟

بله یک هماهنگی‌های بین خودمان کرده بودیم، اما نشد دیگر. راستش اگر می‌باختیم هیچ کس برای جشن بالا نمی‌آمد.

*چرا پرسپولیس کوبندگی قبلی را ندارد؟

این‌جوری نیست. بچه ها واقعاً زحمت می‌کشند، ولی توپ‌هایمان گل نمی‌شود. واقعاً شرمنده هواداران شدیم. دوست داشتیم با پیروزی در این مسابقه خوشحال شوند اما نشد. بازی خوبی بود اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و پنالتی را هم خراب کردیم.

*گفته می‌شود شما از علیپور خواستید که پنالتی را نزند. درست است؟

بله به علیپور گفتم پنالتی را نزند و اجازه بدهد ترابی پنالتی را بزند. من حتی به کالدرون هم گفتم پنالتی را به بازیکن دیگری بدهد. به علیپور گفتم اکنون زمان مناسبی برای پنالتی زدن تو نیست. تحت فشار هستی  و توپ اگر گل نشود جشن قهرمانی خراب می‌شود و آوار سر تو خراب می‌شود.

*پس از بازی با علیپور صحبت نکردید؟ در رختکن چی گذشت؟

علیپور از همه عذرخواهی کرد و ساکش را برداشت رفت. حال او را می‌فهمم. از هواداران می‌خواهم علی را حمایت کنند. از پیروانی شنیدم می‌خواهند مهاجم بیاورند که این صحبت‌های خوبی نیست. ۶ بازی تا نیم‌فصل داریم و نباید روحیه علیپور را خراب کنیم.

*فکر می‌کنی در ادامه راه پرسپولیس بتواند این امتیازها را جبران کند؟

شک نکنید که با قدرت بر می‌گردیم. ما از این روزهای سخت کم ندیده‌ایم. خوشبختانه سایر بالانشینان هم امتیاز از دست دادند و فاصله ما زیاد نشد. در هفته‌های بعدی صدرنشینان با هم بازی خواهند کرد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

*گفته می‌شود اگر برای دریافت جایزه به مالزی می‌رفتی حتماً جایزه طلایی afc به تو اهدا می‌شد.

بله اگر می‌رفتم ۱۰۰ درصد این اتفاق می‌افتاد، اما این جایزه برای مردم ایران است؛ چون من تنها نماینده آن‌ها بودم و تنها کمک‌های آن‌ها را به مناطق سیل‌زده رساندم. اگرانبهاترین جایزه‌ای بود که در زندگی‌ام می‌توانستم بگیرم، اما به خاطر این بازی نتوانستم بروم و ترجیح دادم اینجا بمانم و به پرسپولیس کمک کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.