همدان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب از ۱۱ تا ۳۰ آبان ماه در محل کتابخانه عمومی مرکزی همدان برگزارشد.

نمایشگاه بزرگ کتاب  در همدان برگزار شد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبان ماه، ماه کتاب و کتابداران است اظهار کرد: ۲۴ آبان ماه در تقویم ملی ما روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است که به این مناسب برنامه‌های مختلفی ویژه دوستداران کتاب برگزار شد.

وی افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های آبان ماه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در محل کتابخانه مرکزی است که کتاب را با تخفیف ویژه‌ای در اختیار دوستداران فرهنگ و اندیشه قرار می‌دهد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۱ آبان ماه آغاز و تا ۳۰‌ام این ماه ادامه دارد افزود: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۸:۳۰ شب به طور یکسره به علاقمندان کتاب خدمات ارائه می‌دهد.

وی تأکید کرد: عرضه کتاب‌های موجود در این نمایشگاه همراه با تخفیف تا سقف ۵۰ درصد است تا کتابخوانان بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را با قیمت کمتری تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.