نمایشگاه اختصاصی کالای ایرانی با محوریت خراسان رضوی اواخر آذر ماه آتی به مدت پنج روز در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برپا می‌شود.

نمایشگاه خراسان رضوی آذر ماه امسال در تاجیکستان برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طی دیدار سفیر ایران در تاجیکستان با استاندار این استان و نشست وی با مسوولین دستگاه‌های اجرایی استان، تاریخ قطعی برگزاری این نمایشگاه تعیین گردید.

علی رسولیان افزود: در این نشست مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت نسبت به تخصیص یارانه به شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه اقدام کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه خراسان رضوی در پایتخت قرقیزستان با همکاری شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد وابسته به شهرداری برپا می‌شود اظهار داشت: شهردار مشهد نیز قول مساعدت نسبت به کاهش هزینه‌های برگزاری این رویداد اقتصادی را داده به طوری که با همکاری شهرداری هزینه هرمترمربع اشغال فضای نمایشگاهی ۷۰ دلار کاهش می‌یابد.

وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز به واحدهای صنعتی که در این نمایشگاه حضور یابند، یارانه و کمک تخصیص می‌دهد.

رسولیان افزود: شرکت پروازی "وارش" که مسئولیت پرواز مشهد به دوشنبه را برعهده دارد، تخفیف‌هایی را در هزینه سفر تجار و شرکت ‌کنندگان در این نمایشگاه بویژه در زمینه حمل بار در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اقتصادی خراسان رضوی برای جذب شرکت‌های توانمند و ایجاد تسهیلات در برپایی نمایشگاه کالا در دوشنبه قول همکاری دادند تا بتوان نمایشگاهی در شان جمهوری اسلامی ایران برپا کرد.

وی گفت: در روزهای برپایی نمایشگاه اختصاصی کالای ایرانی در دوشنبه، استاندار خراسان رضوی و هیات تجاری استان نیز حضور می‌یابند تا بتوان بستر لازم برای محوریت خراسان رضوی در ارتباط تجاری با کشور تاجیکستان را حفظ کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.