رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به گزارش وزارت خارجه آمریکا که در آن ایران به همراه چند کشور دیگر متهم به حمایت از تروریسم شده، گفت، در این گزارش موسس و بانی تروریسم نادیده گرفته شده است.

واکنش عضو کمیته انقلاب یمن به گزارش وزارت خارجه آمریکا علیه ایران

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود که با موضوع «تروریسم» منتشر می‌کند بار دیگر ایران را در کنار چند کشور دیگر به حمایت دولتی از «تروریسم» متهم کرد. 

وزارت خارجه آمریکا در این گزارش کره شمالی، ایران، سودان و سوریه را به عنوان کشورهای اصطلاحاً «حامی تروریسم دولتی» قرار داد (جزئیات بیشتر). 

«محمد علی الحوثی» از اعضای ارشد انصارالله و رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه توییتر خود نوشت: گزارش وزارت خارجه آمریکا مؤسس تروریسم، بانی و مدافع آن را نادیده گرفته است، این مشکل بزرگی است که دموکراسی آمریکا برای حفظ اعتبار خود، نباید بدون محکوم کردن از آن عبور کند.

آمریکا سال گذشته نیز در سند موسوم به «راهبرد ملی مبارزه با تروریسم» دوباره جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریسم معرفی کرد.

در ابتدای این گزارش با اشاره به اینکه آمریکا با تهدید «گروه‌های تروریستی افراط‌گرای اسلامی» روبه‌رو است، عنوان شده بود: «ما همچنان با تهدیدات ایران، یعنی مهمترین حامی دولتی تروریسم، از طریق شبکه جهانی عوامل ایران و حمایت جاری این کشور از مجموعه‌ای از گروه‌های تروریستی، روبرو هستیم.» (جزئیات بیشتر)

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.