عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه امروز کارشناسان معاونت فناوری قوه قضائیه برای دریافت اطلاعات اموال و دارایی نمایندگان و خانواده‌های آنها برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده در مجلس مستقر شدند و فرایند ثبت دارایی از فردا آغاز می‌شود.

فرآیند ثبت دارایی نمایندگان مجلس رسما از فردا آغاز می‌شود

قدس آنلاین: احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت استقرار تیمی از قوه قضائیه در پارلمان جهت ثبت اموال و دارایی نمایندگان، گفت: امروز (شنبه) حجت الاسلام حمید شهریاری معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این قوه دستور استقرار کارشناسان دستگاه قضایی را در مجلس شورای اسلامی به منظور ثبت اموال و دارایی نمایندگان مجلس صادر کردند. 

وی افزود: نمایندگان مجلس فردا (یکشنبه) و در خلال جلسه علنی مجلس، اطلاعات اموال و دارایی خود را در سامانه قوه قضائیه ثبت کرده و این اقدام در روزهای آینده نیز صورت خواهد گرفت. 

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: ثبت اطلاعات اموال و دارایی نمایندگان مجلس و کارشناسان قوه قضائیه تا زمانی که دستگاه عدلیه و سامانه ثبت اطلاعات باز باشد، ادامه خواهد داشت. 

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در خلال جلسات علنی فردا و روزهای آینده مجلس، نمایندگان به فراخور فرصتی که پیدا خواهند کرد، اطلاعات خود را در این سامانه ثبت و ضبط خواهند کرد. 

وی گفت: به اندازه کافی سیستم‌های رایانه‌ای لازم جهت ثبت اموال و دارایی نمایندگان مجلس در هیأت رئیسه مستقر شده است تا برای نهایی کردن اطلاعات سامانه درنظر گرفته شده مشکلی وجود نداشته باشد. 

وی ادامه داد: این میز تا زمانی که همه نمایندگان مجلس و خانواده‌های آنها اطلاعات اموال و دارایی خود را ثبت کنند، در مجلس مستقر می‌ماند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.