سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۹ خود ، اطلاعاتی از گوشی هوشمند تاشو بعدی داد.

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ Galaxy W۲۰ ۵G در ماه جاری راه اندازی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۹ خود ، اطلاعاتی از گوشی هوشمند تاشو بعدی داد، برخلاف Galaxy Fold ، گوشی جدید دقیقاً مانند گوشی موتورولا که اخیراً به بیرون درز کرده است از طراحی بدنه پیروی می کند، نکته قابل توجه این است که ، گوشی هوشمند جدید قابل تاشو بخشی از خط تلفن لوکس فلیپس chaebol با نام سری Galaxy W است که تاکنون منحصر به کشور چین است. امروز ، اپراتور برجسته مخابراتی چین ، China Mobile اعلام کرده است که این گوشی هوشمند در این ماه به بازار عرضه می شود.

پوستری که توسط اپراتور مخابراتی به اشتراک گذاشته شده تأیید می کند که گوشی هوشمند تاشو آینده Galaxy W۲۰ ۵G نامیده می شود و با شعار "شکل جدید فراتر از انتظار" ارائه می شود.

همچنین می توان مشخصات جانبی تلفن هوشمند را روی تصویر مشاهده کرد. در حالی که این گوشی هوشمند در کنفرانسSamsung Developer ۲۰۱۹  به نمایش گذاشته شد ، جزئیات بیشتری در مورد مشخصات و در دسترس بودن آن منتشر نشد، با این حال ، رندر گوشی در یک فیلم کوتاه روی صحنه نمایش داده شد.

طبق گفته سامسونگ ، گوشی جدید نه تنها به راحتی در جیب جا می گیرد بلکه روش استفاده از گوشی های هوشمند را نیز تغییر می دهد.

این گوشی مرجع به OneUI ۲.۰ بود که قرار است در گوشی های هوشمند تاشو بهتر کار کند. گذشته از این ، گوشی که در ویدیوی این برند نشان داده شده بود ، از یک دوربین سلفی حفره ای در وسط و بدون حاشیه در هر طرف استفاده می کرد، می توان انتظار داشت که این گوشی از نسبت صفحه نمایش به بدنه چشمگیری برخوردار باشد، این برخلاف گوشی موتورولا است که به نظر می رسد دارای صفحه نمایش نسبتاً بزرگ و حتی حاشیه های بیشتر است.

در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی وجود ندارد ، می توان انتظار داشت که گلکسی سری W ویژگی های یک پرچمدار را از ترکیب Galaxy S۱۰ حفظ کند.

قطعا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از جمله قیمت گذاری و در دسترس بودن دستگاه کسب خواهیم کرد. با این حال ، از راه اندازی این گوشی هوشمند در بازار جهانی فعلا بعید به نظر می رسد زیرا گوشی های قبلی سری W در کشور های محدودی عرضه شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.