همدان- استاندار همدان گفت: برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان زمینه رشد و اعتلای فرهنگ و هنر را فراهم می کند.

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان فرصتی برای اعتلای فرهنگ و هنر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، سید سعید شاهرخی  استاندار همدان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره بیست و ششم در همدان، اظهار کرد: پیشینه فرهنگی و تاریخی همدان، این زمینه را فراهم کرده که استعدادهای خوبی در استان فعالیت کنند.

شاهرخی با بیان اینکه شعار "کودک، تئاتر، طبیعت" شعار بسیار خوبی برای جشنواره است، خاطرنشان کرد: انتخاب این شعار برای جشنواره ابتکار خوبی از سوی دبیرخانه بوده و پیام جشنواره را به تمام محلات، شهرها و حتی سایر کشورها می رساند.

وی ادامه داد: با انتخاب این شعار تمام کودکان علاوه بر حضور در سالن های نمایش، از طریق رسانه‌ها هم از پیام جشنواره بهره خواهند برد و پیام «کودکان دوستدار طبیعت» به تمام دنیا خواهد رسید.

استاندار همدان از تأثیر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان بر توسعه فرهنگی گفت و افزود: با توجه به تضارب افکار هنری هنرمندان  داخلی و خارجی در ایام برگزاری جشنواره، فرصتی برای رشد و اعتلای فرهنگی هنری کشور فراهم می شود.

شاهرخی از هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای برگزاری رویدادهای مختلف در استان خبر داد و افزود: به طور معمول در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری ستاد استانی تشکیل می شود؛ دستگاه های مرتبط فرهنگی عضو ستاد هستند و علاوه بر فعالیت های خود، همکاری های بین بخشی را نیز خواهند داشت؛ بنابر رویدادهایی که برگزار می شود دستگاه ها با هم همکاری می کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه تفاهم و همکاری خوبی بین دستگاه های فرهنگی وجود دارد و همین باعث می شود که فعالیت ها و برنامه ها به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.