گیلان- معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های صنعت آب و برق در برق منطقه ای گیلان بازدید کرد .

پژوهش های انجام شده در حوزه پدافند غیر عامل بسیار ارزشمند است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان ، "مطیعی" معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های صنعت آب و برق در زمینه پدافند غیر عامل گفت: صنعت آب و برق، و به عبارتی آب رسانی و برق رسانی از مهمترین ضروریات جامعه امروز است و در نتیجه عملکرد شرکت های آب و برق هم بسیار حساس و حیاتی است.

وی افزود: استان گیلان ، استانی تفریحی و گردشگری است و تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه ، بیانگر تلاش و تکاپوی تلاشگران صنعت آب و برق در حوزه پدافند غیر عامل و سایر زمینه ها می باشد. با این دستاوردهای مهم و ارزشمند در استان گیلان، چنانچه شرایط غیر عادی به هر دلیلی ایجاد شود با این توانمندی ها در کمترین زمان ممکن مدیریت خواهد شد.

شایان ذکر است در در بازدید از نمایشگاه دستاورهای شرکت های صنعت آب و برق در زمینه پدافند غیر عامل، مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق استان گیلان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و اصحاب رسانه های جمعی حضور داشتند.

گفتنی است که نمایشگاه عمومی دستاوردهای پدافند غیر عامل از امروز تا سه شنبه ۹۸/۸/۱۴و به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعداز ظهر در سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان جهت بازدید عموم علاقه مندان دایر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.