خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی اطلاعیه ای از تمامی آحاد مردم انقلابی استان خراسان شمالی برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان دعوت بعمل می آورد.

فراخوان راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، متن فراخوان:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳آبان یادآور سه رویداد مهم و سرنوشت سازی است که هریک از این فرازها نقطه عطفی است در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی.

یکی از افتخارات این روز، تسخیر لانه جاسوسی ام الفساد بزرگ، آمریکای جنایتکار به دست جوانان و دانشجویان انقلابی و شجاع که با ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی خشم و قهر حق طلبانه و ظلم ستیز ملت به پاخواسته را به نمایش گذاشتند.

پس از اشغال لانه جاسوسی و فروپاشی هیمنه آمریکا در سیزدهم آبان، عده ای که هنوز مقهور قدرت نمایی شیطان بزرگ بودند زمزمه های تردید داشتند، اما امام راحل عظیم الشأن و آن بت شکن عصر با اقتدار و صلابت این حادثه را انقلاب دوم نامیدند و اینک پس از گذشت سالیان متمادی و فتنه انگیزی های این ام الفساد در سرتاسر منطقه، دیگر حجت بر همگان تمام شده و دریافته اند که اگر نبود بصیرت و شجاعت دانشجویان انقلابی شاید امروز واژه امنیت برایمان نامانوس بود و شاید رد پای تکفیریان در کوچه پس کوچه های شهرمان نقش بسته بود و ... آری این بیان گهر بار مولایمان است که؛ سیزده آبان سیلی سخت جوانان غیور میهن اسلامی به آمریکای جهانخوار بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای عزیز انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز که خون پاکشان را در ۱۳آبان تقدیم به این نظام و انقلاب کردند؛ از تمامی آحاد مردم مومن باب الرضا گنجیه معرفتها، دعوت می نماید ضمن حضور باشکوه و انقلابی خود در راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان بار دیگر به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و حماسه ی بی نظیر دیگری را رقم بزنید.

مراسم راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان مرکز استان ساعت۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز دوشنبه ۱۳آبان از میدان شهید بجنورد به سمت میدان حضرت قائم(عج) (میدان بازرگانی) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.