گیلان - رئیس دانشگاه گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان در صبح روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه خبر داد و گفت: کارگروه های موضوعی اقدام به معرفی ۲۲ پژوهشگر برتر و واحد فن آور استان در سال ۹۸ می کنند.

۲۲ پژوهشگر برتر گیلان تجلیل می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه گیلان ، احمد رضی در اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، با اشاره به آغاز برنامه های هفته پژوهش گیلان از ۲۳ لغایت ۲۸ آذرماه، اظهار کرد: ۲۵ آذرماه روز پژوهش نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت روز پژوهش با محوریت وزارت علوم، افزود: این ستاد در استان ها نیز به ریاست استاندار تشکیل خواهد شد لذا هفته پژوهش گامی در جهت ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و نوآوری است.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه مراکز علمی و تحقیقاتی از فرصت هفته پژوهش برای معرفی ظرفیت های خودشان استفاده کنند، گفت: باید زمینه تجازی سازی محصولات پژوهشی را فراهم کنیم.

رضی ستاد استانی گرامیداشت هفته پژوهش را متشکل از ۲۲ عضو دانست و تصریح کرد: این ستاد از دبیر کمیته علمی، دبیر کمیته اجرایی، دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار، دبیر جشنواره دانش آموزی، دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و دبیر اجرایی جشنواره های شهرستانی هفته پژوهش تشکیل می شود.

وی برگزاری جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش در شهرستان ها را یکی از ابتکاران ستاد گرامیداشت هفته پژوهش گیلان در سال گذشته دانست و عنوان کرد: ۱۱ کارگروه موضوعی در ستاد تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان در صبح روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگروه های موضوعی اقدام به معرفی ۲۲ پژوهشگر برتر و واحد فن آور استان در سال ۹۸ می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.