گیلان- رضا محمدی اصل در بازدید از زندان تالش و اردوگاه کاردرمانی حویق حرفه آموزی واشتغال مهمترین فعالیت اصلاحی برای زندانی و خانواده های آنان دانست و تاکید کرد این فعالیت ها مهمترین نقش در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری دارد.

حرفه آموزی واشتغال مهمترین فعالیت اصلاحی برای زندانیان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان گیلان ، مدیر کل زندانهای گیلان بهترین راه غنی سازی اوقات فراغت زندانیان را اشتغال بیان داشت و افزود : فراهم نمودن شرایط اشتغال حداکثری زندانیان یکی از مهمترین وظایف زندانبانان می باشد که مورد تاکید ریاست محترم سازمان است .و ما باید از تمام ظرفیت های موجود برای ارتقاء فعالیت های این بخش استفاده نمائیم. یکی از مهمترین ظرفیت های موجود استعداد ها و مهارت های زندانیان می باشد و مددکاران و مسئولین اشتغال زندانیان ضمن مصاحیه و ارتباط با زندانیان در شناسائی این طرفیت ها و معرفی به رئیس زندان می توانند نقش مهمی را ایفا نمایند.
رضا محمدی اصل ضمن تاکید به برنامه های حرفه آموزی بعنوان پیش نیاز اشتغال گفت :فعالیت های حرفه آموزی باید علاوه بر زندانیان و سربازان به خانواده های زندانیان نیز تسری یابد و ما باید با تلاش حداکثری وجهادی به گونه ای عمل نمایئم تا ضمن تامین نیازهای اولیه زندانیان وخانواده آنان ، در آمد های پایدار برای آنان ایجاد گردد.
گفتنی است ؛ دراین بازدید تصمیمات موثرو سازنده در خصوص بهسازی ، امورات عمرانی وجذب به موقع اعتبارات تملک دارای یها انجام پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.