همدان- مدیرکل صداوسیما مرکز همدان گفت: در روزهای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، پخش برنامه‌های زنده از این رویداد هنری، در شبکه استانی همدان پیش‌بینی شده است.

پخش مستقیم برنامه‌های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از شبکه‌های تلویزیونی

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی دهقان نیری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صدا و سیما بخش عمده‌ای از اطلاع‌رسانی جشنواره را بر عهده دارد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بیست و ششم از شبکه استانی سیمای همدان پخش زنده خواهد شد.

وی ادامه داد: روزانه در سه نوبت برنامه زنده از ستاد برگزاری جشنواره در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به سمع و نظر بینندگان شبکه همدان می‌رسد.

دهقان‌نیری با بیان اینکه در این سه بخش، گروه‌های حاضر در جشنواره معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: روزانه گزارش‌هایی از اجرای نمایش‌ها تهیه و در برنامه‌های مورد نظر پخش می‌شود.

وی افزود: در این برنامه‌ها با عوامل نمایش‌های شرکت‌کننده و مسئولان جشنواره گفتگو و گروه‌های نمایشی به مردم معرفی خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز همدان با اشاره به گفتگو با مسئولان در بخش‌های خبری، یادآور شد: طراحی دکور صدا و سیما در محل دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان واقع در مجتمع شهید آوینی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص رایزنی دبیر جشنواره برای پخش برنامه مجله تئاتر از همدان در شبکه چهارم سیما، گفت: برنامه‌هایی از جشنواره نیز در شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

دهقان‌نیری در پایان خاطرنشان کرد: احتمال حضور مجریان کودک و نوجوان شبکه‌های نهال و امید در همدان و پخش زنده از جشنواره در این شبکه‌ها نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.