همدان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات خسارات ناشی از سیل به استان همدان اختصاص داده شده که ۳ میلیارد تومان آن برای رودخانه‌ها و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تأسیسات سدها درنظر گرفته شده است.

اختصاص ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات خسارات ناشی از سیل به استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، منصور ستوده گفت: لایروبی رودخانه ها به منظور افزایش ضریب ایمنی آبگذری سیلاب، آزادسازی بستر و حریم مجاری آب های سطحی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان اینکه کارشناسان این امور با تمام ظرفیت خود نسبت به شناسایی و برطرف نمودن نقاط حادثه خیز در مجاری آب های سطحی اقدام می نمایند، افزود: این امور با توجه به نزدیک شدن فصول بارش و احتمال وقوع بارش های شدید زمینه عبور ایمن سیلاب را فراهم و امور آب قاطعانه پیگیر موضوع صیانت از بستر و حریم در حوزه عملکرد می باشد.

ستوده ادامه داد: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات خسارات ناشی از سیل به استان همدان اختصاص داده شده که ۳ میلیارد تومان آن برای رودخانه‌ها و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تأسیسات سدها درنظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۱ رودخانه اصلی استان همدان نیاز به لایروبی دارد، تصریح کرد: رودخانه قاسم‌آباد، بهرام‌آباد، آبشینه، قادرآباد، شهاب، باباخنجر، قره‌چای، قروه درجزین، حرم آباد و رودخانه‌های شهر نهاوند در مجموع به طول ۲۷ کیلومتر باید لایروبی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.