خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از مسمومیت ۱۳ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی مرگبار در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این رابطه ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

مسمومیت ۱۳ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چند نفر از شهروندان به علت مصرف مشروبات الکلی مرگبار دچار مسمومیت شدید شده اند بلافاصله تحقیقات گسترده پلیس در این حوزه با جدیت دنبال شد.

وی با اشاره به اینکه با بررسی های بعمل آمده در این رابطه مشخص شد که از این ۱۳ نفر متاسفانه ۳ نفر فوت و یک نفر نیز نابینا شده است، افزود:۲ از این افراد در بخش دیالیز و مابقی نیز تحت درمان هستند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه پلیس با تلاش شبانه روزی تا کنون ۴ متهم را در این رابطه دستگیر کرده است، تصریح کرد: عامل اصلی نیز با تلاش پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۷۳ لیتر متانول بدون مجوز که برای ساخت مشروبات الکلی مرگبار استفاده می شد نیز در این راستا کشف شده است، یاد آور شد: در همین رابطه یک دستگاه کامیون نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.