فرماندار بردسکن گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مانور قدرت و انسجام ملی محسوب می شود.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مانور قدرت و انسجام ملی

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار شهرستان بردسکن در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده و شهدای دانش آموز این شهرستان  گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مانور قدرت و انسجام ملی محسوب می شود.  

مجتبی شاکری ضمن تقدیر و تشکر از  حضور باشکوه  اقشار مختلف مردم  و هیات های عزاداری در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان و همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی و خدماتی در برگزاری این همایش گفت:  ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یکی از یوم الله ها و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نماد وحدت و همدلی و استکبار ستیزی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردسکن به خباثت ها و دشمنی های استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت:  محور اصلی و شاخصه مهم در مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان بحث استکبار ستیزی آن است که  دشمنان را به وحشت انداخته است.

شاکری عنوان کرد: حضور حداکثری مردم به ویژه دانش آموزان ، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه  در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان  خنثی کننده توطئه های دشمنان و روز شجاعت و غیرت انقلابی و روز دفاع از آرمان های امام و شهدا و تبعیت از ولایت فقیه و ارزش های نظام است. 

وی  افزود:  روز ۱۳ آبان به عنوان روز استکبار ستیزی در بین نسل جوان  نهادینه شده است  و اگر چه  دشمنان تحریم های خود را علیه نظام و ملت ایران  روز به روز به روش های مختلف  افزایش و ملت را تحت فشار قرار می دهد ولی همه ساله مناسبت های ملی و مذهبی و یوم الله ها در کشور باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود و ملت ایران استوار تر و با بصیرتی که دارند  عشق و وفاداری خود را به نظام و رهبری به اثبات می رسانند و با حضور گسترده خود در روز ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی را به یاوه گویی های  امریکا و ایادی او خواهند داد.

 فرماندار بردسکن گفت: روز ۱۳ آبان به یک روز ماندگار و تاریخی  در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است  و دراین روز علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان  دیگر قشرهای مختلف مردم با فریاد بلند و طنین شعارهای کوبنده   ضد  استکباری  نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی  درراس امریکا اعلام خواهند داشت.

شاکری بیان کرد:  امریکا هیچ  گاه دست از خباثت های خود علیه ایران برنخواهد داشت و هر روز به روش های مختلف و با  جنگ اقتصادی تمام عیار خود درصدد  براندازی نظام است که به حول  قوه الهی تاکنون  با رهبری های مقام معظم رهبری و  با متعهدانه و هنرمندانه عمل کردن تیم دیپلماسی دولت  و حضور در صحنه  مردم  نتوانسته اند به اهداف شوم خود علیه ایران   موفق شوند. 
مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۴ نقطه شهرستان بردسکن  ساعت ۹ و  ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه  برگزار می شود. راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز شهر بردسکن ، مراکز بخش انابد و شهرآباد و مرکز دهستان درونه  ساعت ۹ و نیم صبح  برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.