فرمانده انتظامی مشهد گفت: گردانندگان باند سرقت خودرو و دستبرد به وسایل داخل وسایل نقلیه دستگیری شدند.

دستگیری باند حرفه‌ای سرقت‌های خیابانی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: تیم‌های تجسس کلانتری بانوان دراقدام اطلاعاتی زن و مردی جوان که وسایل داخل خودروهای سواری دستبرد می‌زدند را شناسایی و دستگیر کردند.  تحقیقات از این دو متهم منجر به شناسایی یکی دیگر از اعضا باند شد که عامل سرقت یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ بود. هم‌اکنون به اتهام سرقت وسایل خانه‌های مسکونی در زندان تحمل حبس می‌کنند.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری بانوان در ادامه تحقیقات خود یکی دیگر از اعضاء این باند راشناسایی و تحت تعقیب قرار داده‌اند. بررسی‌های به عمل آمده اطلاعات دیگری به دست پلیس داد تا ردپای این متهم که به موادمخدر اعتیاد دارد و از همسرش جدا شده را به همراه دختر خانمی که او نیز از سارقان سابقه‌دار است و با یکدیگر خانه‌ای در حاشیه شهر اجاره کرده بودند را پیدا کردند.

فرمانده انتظامی مشهد، تصریح کرد: ماموران پلیس زن پس از ۵ ساعت کنترل و مراقبت‌های پوششی این ۲ متهم را دستگیر کردند. تحقیقات از زن جوان حاکی از آن بود که با همدستی فردی دیگر با ترفند بیهوش کردن رانندگان به وسیله نوشیدنی مسموم مرتکب سرقت می‌شده‌اند.

صارمی ادامه داد: تیم دایره تجسس کلانتری بانوان تحقیقات خود را برای دستگیری این متهم آغاز و بررسی های پلیسی نشان داد ماموران کلانتری خواجه ربیع چند روز قبل فرد مورد نظر را در حال سرقت خودرو پراید با تیراندازی هوایی دستگیر کرده‌اند.

وی عنوان کرد: تیم تجسس کلانتری بانوان در این پرونده یک مال‌خر اموال مسروقه که خودرو پژو ۲۰۶ سرقتی را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از متهمان خریداری کرده بود را نیز شناسایی و دستگیر کردند.   از این متهمان وسایل سرقتی و مواد مخدر صنعتی کشف شد و تحقیقات این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.