مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از عرضه بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب توسط به نشر در نمایشگاه کتاب مشهد خبر داد.

بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب توسط به نشر در نمایشگاه کتاب مشهد ارائه شد
 
به گزارش قدس آنلاین حسین سعیدی  در ارتباط با حضور «به‌نشر» در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد به عرضه 872 عنوان کتاب در دو غرفه «کودک و نوجوان» و «عمومی و بزرگسال» اشاره و اظهار داشت: انتشارات به‌نشر در غرفه کودک به مساحت 48 مترمربع با 420 عنوان کتاب در دو هزار و 677 جلد و در غرفه‌های 46،47،28 در سالن ابوسعید نمایشگاه بین المللی مشهد کتاب‌های قصه، شعر، داستانی و رمان کودک و نوجوان را ارائه می‌کند.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه حدود 12 عنوان کتاب در غرفه کودک این انتشارات چاپ اولی هستند، تصریح کرد: مجموعه «قصه ما مثل شد»، مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان»، مجموعه «قصه‌های حنانه» و غیره همچنان جزو پرفروش‌های به‌نشر در نمایشگاه کتاب مشهد است.

وی در ادامه به عرضه 452 عنوان کتاب در غرفه عمومی این انتشارات در دو هزار و 849 جلد اشاره و خاطرنشان کرد: حدود هشت عنوان از این آثار چاپ نخست هستند که مجموعه رمان‌هایی همچون «اوسنه گوهرشاد»، «دعبل و زلفا»، «بادیمانی»، «امام رضا(ع) و کرامت انسانی»، «امام رضا(ع) و زندگی» و غیره از پرفروش‌های به‌نشر در سالن فردوسی در غرفه های 271 و 272 بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد است.

سعیدی با اشاره به عرضه قرآن و ادعیه در قطع و چاپ‌های جدید و متنوع متذکر شد: قرآن های رنگی که با کیفیت برتری نسبت به نمونه‌های وارداتی تولید شده در چهار قطع وزیری، رقعی، جیبی و نیم جیبی در رنگ‌های متنوع با رسم‌الخط عثمان طه تولید شده و در غرفه این انتشارات در اختیار مخاطبان قرار دارد.

به گفته مدیرعامل به‌نشر کتاب‌های عرضه شده در غرفه های به‌نشر از تخفیف 15 درصدی برخوردار است و امسال نیز همانند سال های گذشته به‌نشر حضور پررنگی در نمایشگاه کتاب مشهد دارد.

وی یادآور شد: به‌نشر جدیدترین و پرفروش ترین آثار خود را در حوزه های دین و معارف اسلامی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، ارزش‌های نظام ولایی ، گفتمان انقلاب اسلامی و غیره در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی گذاشته است.

سعیدی بیان کرد: در جریان برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد، محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان و نویسنده «مجموعه قصه ما مثل شد» و حجت‌الاسلام مظفر سالاری نویسنده رمان جذاب و خواندنی «دعبل و زلفا» در غرفه این انتشارات حضور یافتند و با مخاطبان کتاب دیدار و گفت‌وگو کردند.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.