البرز- رئیس اداره تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری برنامه ای برای تیمداری در فوتبال و فوتسال ندارد گفت: باتوجه به هزینه سنگین تیمداری در فوتبال و فوتسال شهرداری ترجیح داده تا فعلاٌ در این دو رشته فعالیت نکند و بجای آن در ورزش های مدال آور سرمایه گذاری کند.

باشگاه ورزشی شهرداری کرج به زودی تاسیس می‌شود

علی علوی در خصوص آخرین وضعیت روند تشکیل رسمی باشگاه شهرداری گفت: امور مربوط به اخذ مجوز و تأسیس باشگاه شهرداری در اداره ورزش و جوانان و کمیسیون ماده ۵ در حال پیگیری است و بزودی فعالیت رسمی باشگاه های شهرداری در دو رشته تنیس روی میز و والیبال آغاز خواهد شد.

رئیس اداره تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج از برگزاری ششمین دوره جشنواره محلات خبرداد و گفت: این مسابقات باهدف ترویج و اشاعه ورزش همگانی در آبان ماه سال جاری در کرج برگزار می شود.

علوی تصریح کرد: مسابقات ورزشی محلات به صورت رایگان و در ۳۰ رشته مختلف برگزارمی شود که باتوجه به اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شده پیش بینی می شود که با استقبال همشهریان مواجه شود.

رئیس اداره تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج از برگزاری طرح دوشنبه های ورزشی خبرداد و گفت: در جلسه ای باحضور شهرداری های کشور در قم برگزار و مقرر شد تا دوشنبه های هرهفته به ورزش اختصاص داده شود.

علوی ادامه داد: مناطق ۱۰ گانه کرج آماده برگزاری طرح دوشنبه های ورزشی هستند و این برنامه از روز ۱۳ آبان به میزبانی یکی از مدارس منطقه ۲ کرج آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.