البرز- رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت:تمامی نانوایی های سطح شهر پس از ابلاغ رسمی نرخ نامه جدید ملزم به رعایت آن هستند.

نانوایی‌ها ملزم به رعایت نرخ‌های جدید هستند

بهروز حصاری در گفگتو با قدس آنلاین اظهار کرد : پس از اعلام نرخ های جدید و انتشار آن در رسانه های استان البرز، طرح جامع بازرسی و رصد فعالیت نانوایی های سطح شهر از سوی واحد بازرسی و نظارت اصناف آغاز شده  است که طی آن تیم های مختلف بازرسی و نظارت با حضور نامحسوس در واحد های صنفی ، عملکرد نانوایی ها و رعایت نرخ های جدید را زیر نظر می گیرند.

وی افزود : شهروندان محترم در صورت مشاهده و برخورد با موارد تخلف احتمالی و گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت نان، می توانند مراتب را از طریق شماره تماس های ۵-۳۲۲۱۸۱۵۴ به بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف استان، اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد : در طرح های ویژه بازرسی از واحد های صنفی نانوایی، دیگر الزامات پخت نان سالم، شامل رعایت بهداشت فردی و محیط، افزودنی های مجاز و غیر مجاز نان و رعایت ضوابط خاص آن، وزن چانه ، نصب نرخ نامه جدید در محل رویت عموم، نصب ساعت فعالیت نانوایی مقابل دید مشتریان و...مورد ارزیابی بازرسان قرار خواهد گرفت و با افراد متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

حصاری افزود : نرخ های جدید نان در استان البرز، پس از بررسی های چند جانبه در کارگروه آرد و نان استان البرز ، در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم در استان و لحاظ کردن دیگر جنبه های آن تعیین شده است و تمامی دستگاه های ذیربط اجرایی و اتحادیه صنف نانوایان کرج، مکلف به پیگیری و اجرای دقیق مصوبات آن در سطح شهر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.