نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده های سه استان خراسان رضوی، قم و فارس به صورت یک فرآیند و تریبون واحد و هماهنگ از همه ظرفیت و تلاش خود جهت تحقق بودجه زیارت استفاده کنند.

نمایندگان خراسان رضوی، قم و فارس  به صورت متحد جهت تحقق بودجه زیارت تلاش کنند

هاجر چنارانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بودجه زیارت برای فراهم‌سازی زیرساخت‌های زیارت در سه استان خراسان رضوی، قم و شیراز  اختصاص یافت تا این زیرساخت‌ها توسعه یابد اما برخلاف تصور ، سال گذشته این بودجه از طرف دولت پرداخت نشد و امسال نیز تاکنون پرداختی در این باره صورت نگرفته است و با روند پیش رو بعید به نظر می رسد دولت در این حوزه اقدام خاصی انجام دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه منابع درآمدی دولت کاهش پیدا کرده است، در تخصیص و پرداخت بودجه کند عمل می کند و براساس اولویت بندی هایی که در نظر گرفته است بودجه  را اختصاص می دهد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه زیارت یکی از مواردی است که ممکن است در اولویت های دولت نباشد و نیاز است که مجمع نمایندگان به صورت متحد، هماهنگ و یک صدا این موضوع را پیگیری کنند تا حداقل بخشی از این بودجه پرداخت شود، اگرچه کل بودجه زیارت ۱۵میلیارد تومان و برای سه استان خراسان رضوی، فارس و قم می باشد این در حالی است که اگر همه این بودجه برای امر زیارت خراسان رضوی اختصاص و هزینه شود بازهم محدود می باشد و پاسخگوی حوزه زیارت نیست.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: نماینده های  سه استان باید از همه ظرفیت و تلاش خود استفاده کنند تا این بودجه محقق شود و پیگیری های لازم را به صورت یک فرآیند و تریبون واحد انجام دهند.

چنارانی بیان داشت: از طرفی نیز این انتقاد به دولت وارد است که حتی بودجه سفرهای رئیس جمهوری به استان خراسان رضوی نیز به طور کامل پرداخت نشده است و  در این زمینه نیز دولت با یک نوع عقب افتادگی مواجه می باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.