قم-آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در پیامی از مهدی ترابی مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل اقدام ارزشی اخیر این فوتبالیست قدردانی کرد.

قدردانی امام جمعه قم از مهاجم تیم پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین؛ دراین پیام ‌آمده است:‌ بسیار خرسندیم که جنابعالی به پیروی از خیل شهدا، به خون تپیده  ۴۰ سال گذشته در عرصه دفاع مقدس و به مانند مدافعین شجاع حرم اهل بیت(ع) جوانان ارزشی و انقلابی پرشمار این مرز و بوم یک بار دیگر ثابت کردید که پای کار انقلاب و نظام ایستاده اید و لبیکی به بیانیه گام دوم انقلاب گفتید.

پیام ادامه یافته است:‌ اقدام ارزشمند و به موقع جنابعالی مانند پیامی صریح و روشن به مسئولین و آحاد جامعه در راستای حمایت از ولی فقیه بود و اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه قم مراتب تقدیر و تشکر از این عمل انقلابی بزرگ شما را اعلام می‌دارم.
این پیام حاکیست: امیدوارم آحاد جامعه و جوانان این مرز و بوم بدانند که رمز موفقیت و عبور از تمامی بحران ها تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است.

مهدی ترابی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس  ۲۸ مهرماه  بعد از اینکه در دقیقه ۱۹ گل اول را به تیم فوتبال پیکان زد، ضمن بالا زدن لباس پرسپولیس ، نوشته‌ای را که در تیشرت زیرین آن بود به معرض دید رسانه‌ها و تماشاگران گذاشت؛ که بر روی آن این عبارت که "تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری" نقش بسته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.