دادستان بردسکن گفت: پرونده زمین خواری این شهرستان پس از بررسی در دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی قطعی خواهدشد.

بررسی پرونده زمین خواری بردسکن   در دادگاه تجدید نظر خراسان رضوی

احمد فرزانه در گفت و گو با قدس آنلاین  گفت: یک پرونده زمین خواری در شهرستان بردسکن در مرحله بدوی به احکام کیفری محکوم شده است که پس از بررسی نهایی در دادگاه تجدید نظر استان محکومیت  آن قطعی خواهد شد.

فرزانه به بازدید خود از ویلاهای در حال ساخت منطقه مجدآباد شهرستان بردسکن  اشاره کرد و گفت:  طبق  کمیسیون ماده ۱۰۰  تمامی این ویلاها غیر مجاز ساخته شده است که مقرر شد در قالب تشکیل هیاتی  مشکلات آن مرتفع شود در غیر این صورت  طبق ضوابط باید تمامی ویلاهای ساخته شده  قلع و قمع شود.

 وی اظهارداشت : موقوفاتی که مورد تصرف قرار گرفته است باید متولیان آن به مراجع قضایی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و شکایت خود اقدام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

فرزانه همچنین گفت: بر اثر گود برداری غیراصولی در کنار یک ساختمان مسکونی در شهر بردسکن این ساختمان تخریب شد.

دادستان بردسکن تصریح کرد : برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه، دستور تخریب ۱۰۰درصدی این ساختمان صادر شده است.

وی افزود: پلیس ساختمان شهرداری بردسکن باید گشت ها و نظارت ها را بیشتر و با کسانی که بدون هیچ گونه مجوز و یا بدون اصول نظام مهندسی اقدام به ساخت و ساز می کنند برخورد جدی کند.

فرزانه گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است و به محض ریزش ساختمان کارگران به موقع از ساختمان خارج و جان خود را نجات دادند.

وی از مردم خواست با توجه به اینکه بردسکن روی خط زلزله قرار گرفته است  در ساخت و سازها براساس اصول نظام مهندسی اقدام کنند تا شاهد این گونه حوادث  نباشیم.

فرزانه اظهارداشت: هنوز مقصر این حادثه مشخص نیست که پس از نظر کارشناسان پرونده مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: خسارت وارده به این ساختمان بیش از ۱۵۰میلیون تومان برآورد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.