کرمان - سفیر آفریقای جنوبی در ایران با اشاره به ظرفیت گردشگری استان کرمان گفت: این کشور آماده همکاری با آژانس‌های مسافرتی کرمان برای تبادل گردشگر و افزایش سطح همکاری‌ها است.

علاقه مندی آفریقای جنوبی با کرمان در راستای جذب گردشگر

به گزارش قدس آنلاین؛ «ویکا کومالوبا» روز شنبه در حاشیه بازدید از باغ شاهزاده ماهان و بازار بزرگ کرمان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه کشور آفریقای جنوبی خواهان همکاری و ارتباط متقابل با استان کرمان در حوزه‌های مختلف است افزود: آفریقای جنوبی و استان کرمان در صنعت، معدن و گردشگری دارای نقاط مشترکی هستند که می‌توانند در این زمینه‌ها با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان کرمان در معدن و گردشگری معروف است تصریح کرد: آفریقای جنوبی یک کشور معدن‌خیز است که بسیاری از معادن آن هنوز استخراج نشده است.

سفیر آفریقای جنوبی با اشاره به توانمندی‌های این کشور در زمینه تجهیزات و استخراج معادن افزود: در حال حاضر زمینه برای ایجاد ارتباط با شرکت‌های علاقمند به همکاری در حوزه استخراج وجود دارد.

'کومالوبا' با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری می تواند محور دیگر همکاری ها بین آفریقای جنوبی و استان کرمان باشد خاطرنشان کرد: آفریقای جنوبی آماده همکاری با آژانس های مسافرتی استان کرمان برای تبادل گردشگر و افزایش سطح همکاریها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.