رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کارجهادی ، تدبیرهوشمندانه و موقعیت شناسی را نماد بارز مجاهدان فی سبیل الله دانست و بر اهتمام جدی در این خصوص تاکید کرد.

کارجهادی ، تدبیرهوشمندانه و موقعیت شناسی ،نماد بارز مجاهدان فی سبیل الله

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین " سید علیرضا ادیانی" در همایش پیشکسوتان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح  شرق کشورکه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد ، با تبریک ماه ربیع الاول گفت: روحانیون بازنشسته سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح بخشی از سرمایه های  با ارزشی هستند که ارج گذاری به جایگاه علمی و معنوی  و بهره مندی از تجربیات آنها می تواند بسیار راهگشا و موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: با تدابیر عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در سال ۱۳۹۸ همایش تجلیل و تکریم بازنشستگان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح به صورت منطقه ای برگزار می شود که امروز نیز در مشهد مقدس و در خدمت بازنشستگان عقیدتی سیاسی شرق کشور هستیم.

وی قدر شناسی و تدبیر در تداوم ارتباط قوی و موثر روحانیون بازنشسته  به عنوان سرمایه های ارزشمند برای پیشبرد ماموریت های نیروهای مسلح را بسیار مهم دانست و افزود:فرماندهی معظم کل قوا، کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خواندند  و ما باید در تلاش باشیم که پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران را با ارتقای معنوی ، علمی و حرفه ای گرایی داشته باشیم و آنچه به عنوان نماد بارز تمامی مجاهدان فی سبیل الله محسوب می شود کار جهادی، تدبیر هوشمندانه و موقعیت شناسی در این برهه حساس و خطیر از زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش مردم ، آمادگی پلیس و احساس مسئولیت همگانی برای خلق حماسه ای بزرگ دیگر در عرصه انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: درک اهمیت ارزش ها و معیارها و اصول اصلی شعارهای انقلابی و اسلامی و التزام عملی به آن بسیار ضروری است و ما باید به وظایف و تکالیفی که در این عرصه بر عهده داریم با بصیرت و به خوبی و شایستگی عمل کنیم.

وی نقش روحانیون در پاسداری از ارزش های انقلابی و اسلامی و دفاع از حریم ولایت و امنیت را زیر بنایی خواند و براهتمام جدی در این عرصه تاکید کرد.

در ابتدای این مراسم که فرماندهان ارشد نظامی استان نیز در آن حضور داشتند فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سخنانی به اهمیت نقش روحانیت در تعالی بخشی ماموریت ها و ارتقای سطح بینش و دانش کارکنان نیروهای مسلح تاکید کرد.

سردار"محمد کاظم تقوی"  گفت: نقش روحانیون عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی به واسطه حجم  ارتباط  با مردم و تنوع ماموریت هایی که بر عهده دارد بسیار حائز اهمیت و حساس است و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت و سرمایه پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی به شایستگی استفاده ببریم.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.