معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز، یک روز از ایام برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مشهد به ارائه خدمات به دانش‌آموزان اختصاص یافت.

یک روز از نمایشگاه کتاب مشهد به دانش‌آموزان اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین ، افشین تحفه‌گر روز شنبه  افزود: ساعات کار نمایشگاه کتاب مشهد از ساعت ۱۵ تا ۲۲ است که فردا (یکشنبه) بر خلاف روزهای گذشته از ساعت ۹ صبح دایر بوده و تا ساعت ۱۵ به دانش‌آموزان اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: هزار و ۴۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاه بین‌المللی مشهد در اختیار ناشران کودک و نوجوان و چهار هزار مترمربع از این فضا در سالن عطار به کتاب‌های دانش‌آموزی اختصاص یافته است.

وی گفت: طی هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان، فردا دانش‌آموزان نواحی هفتگانه آموزش و پرورش مشهد می‌توانند از نمایشگاه کتاب دیدن کرده و با تازه‌های نشر آشنا شوند.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد با حضور ۷۳۰ ناشر از سراسر کشور و ۲۵ ناشر و ۸۰ نمایندگی از ناشران بین‌المللی برپا شده است. در بخش داخلی نمایشگاه ۲۰۰ هزار عنوان کتاب و در بخش بین‌المللی آن ۲۰ هزار عنوان کتاب در معرض دید عموم قرار دارد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد از هشتم تا پانزدهم آبان ماه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.