خرم‌آباد، معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه تجهیزات فعلی جوابگوی نیاز شهر نیست، گفت: باید تجهیزات و ماشین آلات جدید و به روز خریداری شود.

کمبود تجهیزات آتش‌نشانی و نیروی عملیاتی ماهر در خرم‌آباد

به گزارش قدس‌آنلاین؛ علی محمدخانی با اشاره به اینکه تجهیزات آتش نشانی خرم‌آباد کافی نیست، اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد با کمبود تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی مواجه است، در واقع این تجهیزات جوابگوی جمعیت شهر نیست.

وی با بیان اینکه عمر تجهیزات فعلی تمام شده، افزود: با وجود اینکه ما توانستیم ماشین‌آلات و تجهیزات را سر پا کنیم، اما واقعیت این است که با کمبود تجهیزات و ماشین آلات مواجه هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد تاکیدکرد: ما باید تجهیزات و ماشین‌آلات جدید و به روز نیاز داریم، مانند ماشین اطفاحریق، خودروهای نجات و نردبان عملیاتی که خرید این موارد نیازمند اعتبار کلانی است که تهیه آنها از توان شهرداری خارج است.

محمدخانی گفت: از سوی دیگر با توجه به وجود زیرگذرها و آبگرفتگی‌ها نیاز به ماشین آلات جدیدی داریم که برای تامین آنها باید از محل ستاد مدیریت بحران اعتباری تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان آتش نشانی ضروری است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تجهیزات آتش نشانی با سلامت مردم سر و کار دارد، بنابراین نوسازی ناوگان مهم است.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد در ادامه با بیان اینکه ۱۵۰ نیروی عملیاتی در سازمان آتش نشانی مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: برای توسعه و رفع نقاط کور نیاز به جذب آتش نشان‌ ماهر و افزایش ایستگاه آتش نشانی داریم.

محمد خانی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد:  تامین اعتبار مورد نیاز برای خریداری تجهیزات آتش نشانی نیازمند نگاه ویژه مدیریت ارشد استان است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.